امروز، مایکروسافت اعلام کرد که سه تا بازی مختلف خانوادگی (family-oriented) در حال ریمستر شدن برای ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس وان ایکس و ویندوز ۱۰ هستند و پاییز امسال درست همزمان با تعطیلات عرضه می‌شوند. و به همراه آن تعدادی جزئیات و عکس از آن ها منتشر شده است. بازی‌ها شامل، Rush: A Disney Pixar Adventure ، Zoo […]

ریمستر بازی‌های خانوادگی برای ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ تایید شدند

امروز، مایکروسافت اعلام کرد که سه تا بازی مختلف خانوادگی (family-oriented) در حال ریمستر شدن برای ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس وان ایکس و ویندوز ۱۰ هستند و پاییز امسال درست همزمان با تعطیلات عرضه می‌شوند. و به همراه آن تعدادی جزئیات و عکس از آن ها منتشر شده است.

بازی‌ها شامل، Rush: A Disney Pixar Adventure ، Zoo Tycoon: Ultimate Animal Collection و Disneyland Adventures می‌باشند و هر کدام از آن‌ها ۲۹٫۹۹ دلار، ۲۹٫۹۹ یورو و ۱۹٫۹۹ پوند می‌باشند. 

به علاوه، این عناوین از قابلیت بازی کردن با ایکس‌باکس در همه جا (Xbox play anywhere) پشتیبانی می‌کنند. به این معنی که آنان هم در ایکس‌باکس کنسول و هم رایانه‌های شخصی قابل دسترس می‌باشند. همچنین، هر سه بازی از قابلیت ۴k و HDR نیز پشتیبانی می‌کنند و جالب است که پشتیبانی از کینکت نیز در دسترس است.

تعدادی عکس ۴k نیز از این بازی‌ها منتشر شده است که می‌توانید در پایین مشاهده نمایید.

      

منبع متن: gamefa