در ماه می سال گذشته از این بازی برای پلتفرم واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر رونمایی شد. به تازگی شرکت کره‌ای Sonnori اعلام کرده است White Day 2: Swan Song با پلی استیشن ۴ معمولی نیز قابل بازی می‌باشد.   این بازی ادامه‌ای بر نسخه‌ی یک می‌باشد که در سال ۲۰۰۱ با نام White […]

بازی ترسناک White Day 2: Swan Song برای پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد

در ماه می سال گذشته از این بازی برای پلتفرم واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر رونمایی شد. به تازگی شرکت کره‌ای Sonnori اعلام کرده است White Day 2: Swan Song با پلی استیشن ۴ معمولی نیز قابل بازی می‌باشد.   این بازی ادامه‌ای بر نسخه‌ی یک می‌باشد که در سال ۲۰۰۱ با نام White Day: A Labyrinth Named School منتشر شد. به گفته‌ی سازندگان نام این عنوان در منطقه آمریکا و کره جنوبی یکسان می‌باشد و در ابتدا قرار بود The School: Swan Song باشد.

در حال حاضر خبری از نسخه‌ی رایانه‌های شخصی نمی‌باشد. این عنوان با پلتفرم پلی استیشن وی آر سازگار است و قابلیت تجربه‌ی آن بدون داشتن این پلتفرم و با کنسول معمولی پلی استیشن ۴ نیز وجود دارد. شرکت Sonnori بیان کرد اطلاعات بیشتر از این عنوان بعد از انتشار ریمیک نسخه‌ی اول منتشر خواهند شد. ریمیک White Day: A Labyrinth Named School در تاریخ ۲۲ آگوست برای رایانه‌های شخصی و ۲۴ آگوست برای پلی استیشن ۴ در ژاپن منتشر خواهد شد. تاریخ انتشار این عنوان برای اروپا و آمریکای شمالی به ترتیب ۲۵ و ۲۹ آگوست می‌باشد.

بازی ترسناک White Day: A Labyrinth Named School ساخته شرکت Sonnori می‌باشد. این عنوان در تاریخ ۵ سپتامبر ۲۰۰۱ برای رایانه‌های شخصی منتشر شد.

منبع متن: gamefa