شرکت Bungie در Gamescom 2017 حاضر بود و به عنوان بخشی از کنفرانس Gamescom انویدیا، اطلاعاتی را از اینکه عنوان Destiny 2 بر روی رایانههای شخصی چگونه به نظر میرسد را به اشتراک گذاشت. مدیر اجتماعی شرکت آقای David Dague اظهار داشت که توسعه دهندگان از همان ابتدای توسعه میخواستند که بازیکنان رایانههای شخصی احساس “شهروندان درجهی اول” (first class citizens) […]
شرکت Bungie در Gamescom 2017 حاضر بود و به عنوان بخشی از کنفرانس Gamescom انویدیا، اطلاعاتی را از اینکه عنوان Destiny 2 بر روی رایانههای شخصی چگونه به نظر میرسد را به اشتراک گذاشت. مدیر اجتماعی شرکت آقای David Dague اظهار داشت که توسعه دهندگان از همان ابتدای توسعه میخواستند که بازیکنان رایانههای شخصی احساس “شهروندان درجهی اول” (first class citizens) را داشته باشند.
“از همان ابتدای توسعه ما میخواستیم با بازیکنان رایانههای شخصی همانند شهروندان درجهی اول برخورد کنیم. این عنوان از پایه تا آخر به عنوان یک هنر سخت افزاری ساخته شد. این باید بر روی رایانههای شخصی طبیعی به نظر برسد. این عنوان با یک هنر بی نظیر و گیمپلی فریبنده ساخته شده است.”
یرخی از ویژگیها و تنظیماتی که تا به الان برای رایانههای شخصی در نظر گرفته شده است شامل شمارنده فریم ریت، پشتیبانی از رزولوشن ۴k به بالا، فریم ریت آزاد و پشتیبانی از صفحه نمایشهای ultra wide میباشد. همچنین زمینهی دید (field of view) قابل تنظیم، پشتیبانی از کارتهای گرافیک SLI شده و روشنایی پویا با محدودهی بالا (high dynamic range lighting) نیز برای رایانههای شخصی در نظر گرفته شده است.
در عین حال که بتای Destiny 2 در حال آماده شدن برای رایانههای شخصی است، درایورهای مخصوص برای کارتهای گرافیکی نیز در ۲۴ آگوست برای دانلود قرار داده میشوند و انویدیا یک پیشنهاد برای کدهای رایانههای شخصی را نیز میزبانی خواهد کرد. همچنین یک نوع باندل به همراه کارت گرافیک GTX 1080 Ti برای این بازی منتشر خواهد شد. عنوان Destiny 2 در ۲۴ اکتبر (۲ آبان) امسال برای رایانههای شخصی و پلیاستیشن ۴ و البته در ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) برای ایکسباکس وان عرضه خواهد شد.
منبع متن: gamefa