درحالی که مسابقات قهرمانی Pokémon World در جریان است، حساب رسمی توئیتر Pokémon تایید نموده که “به‌زودی” دمویی از Pokkén Tournament DX برروی Nintendo eShop قرار می‌‌گیرد. توئیتر رسمی Pokémon چنین نوشته است: نمی‌توانید برای Pokkén Tournament DX صبر کنید؟ منتظر یک دموی دانلودی باشید که به‌زودی به Nintendo eShop راه می‌یابد. با این حال که هیچ تاریخ انتشار دقیقی […]

دموی Pokkén Tournament DX به‌زودی منتشر می‌گردد

درحالی که مسابقات قهرمانی Pokémon World در جریان است، حساب رسمی توئیتر Pokémon تایید نموده که “به‌زودی” دمویی از Pokkén Tournament DX برروی Nintendo eShop قرار می‌‌گیرد.

توئیتر رسمی Pokémon چنین نوشته است:

نمی‌توانید برای Pokkén Tournament DX صبر کنید؟ منتظر یک دموی دانلودی باشید که به‌زودی به Nintendo eShop راه می‌یابد.

با این حال که هیچ تاریخ انتشار دقیقی برای این دمو اعلام نشده، اما انتظار می‌رود که بعد از اتمام مسابقات قهرمانی Pokémon World شاهد عرضه‌ی آن باشیم.

Pokkén Tournament DX، نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Pokkén Tournament (که برای Wii U منتشر شده بود) به حساب می‌آید و پس از Mario Kart 8 DX، دومین عنوانی از Wii U است که برای نینتندو سوئیچ نیز عرضه می‌شود. این عنوان که توسط باندای نامکو در دست ساخت قرار دارد و مکانیک‌های سری Tekken و Pokémon را با هم ترکیب کرده است، از ۵ هیولای جدید نسبت به نسخه‌ی Wii U خود بهره می‌برد: Darkrai ،Croagunk ،Empoleon ،Scizor و Decidueye.

نهایتاً، لازم به ذکر است که Pokkén Tournament DX در ۲۲ سپتامبر مصادف با ۳۱ شهریور برروی نینتندو سوئیچ منتشر می‌گردد.

منبع متن: gamefa