نسخه‌ پلی‌استیشن ۴ عنوان Hidden Dragon: Legend، ماه آینده در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) عرضه خواهد شد. ناشر این عنوان Oasis Games، همچنین در کنار تایید این عنوان برا رایانه‌های شخصی، اعلام کرده که این نسخه مدتی پس از انتشار نسخه پلی‌استیشن ۴ این عنوان، در سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. در ادامه […]

Gamescom 2017 | تاریخ عرضه نسخه پلی‌استیشن ۴ Hidden Dragon: Legend مشخص شد

نسخه‌ پلی‌استیشن ۴ عنوان Hidden Dragon: Legend، ماه آینده در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) عرضه خواهد شد. ناشر این عنوان Oasis Games، همچنین در کنار تایید این عنوان برا رایانه‌های شخصی، اعلام کرده که این نسخه مدتی پس از انتشار نسخه پلی‌استیشن ۴ این عنوان، در سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.

در ادامه می‌توانید خلاصه‌ای از اطلاعات انتشار یافته در مرود Hidden Dragon: Legend را، مشاهده کنید.

اطلاعات کلی

قرار گرفته در چین باستان، Hidden Dragon: Legend بازیکنان را به چالش کشیده تا با دشمنانی قدرتمند مبارزه نموده، با استفاده از حرکات آکروباتیک از ضربات دشمنان و موانع جاخالی داده، با کمک یک سیستم درخت مهارت عمیق شخصیت خود را قوی‌تر کرده و در اوج مبارزه، معماهای مورد نیاز برای پیشروی در بازی را حل کنند. بازیکنان با شرکت در این مبارزات شمشیرزنی، از تمامی مهارت‌های خود استفاده کرده تا چندضربه‌ای‌هایی بسیار زیبا و تماشایی را اجرا کنند. برای موفقیت در این عنوان، بازیکنان دشمنان قدرتمند و باس‌های خشن را شکست داده، و در حالی که با استفاده از درخت مهارت شخصیت خود را بسته به سبک مبارزه‌شان شخصی‌سازی می‌کنند، و معماهای مترودوانیا مانند آن را حل خواهند کرد. در دنیای این عنوان، گروه‌های مختلف مشغول رقابت برای بدست آوردن شیی قدرتمند به نام Dragon Cauldron هستند. این شی می‌تواند به هر شخصی قدرت‌های ماورای بشری بدهد، هرچند در ازای این قدرت‌ها عقل و منطقش را او می‌گیرید. وقتی شخصیت اصلی بازی، متوجه می‌شود که گروهی از قدرت Dragon Cauldron بر روی استفاده کرده، و او را به یک ماشین آدمکشی بی‌احساس تبدیل کرده بودند، تصمیم می‌گیرد تا آن‌ها را پیدا کرده و به سزای اعمالشان برساند.

ویژگی‌های کلیدی

  • عنوان اکشن شمشیرزنی ۲.۵ بعدی که در چین باستان اتفاق خواهد افتاد.
  • با استفاده از حملات مختلف دشمنان را شکست داده، و آن‌ها را با چندضربه‌ای‌ها زیبا و قدرتمند نابود کنید. با مهارت و سبک مخصوص خود، گروه‌های مختلفی از دشمنان را با حملات بسیار سریع و کشنده‌تان شکست دهید، یا آنکه با اجرای یک جاخالی بی‌نقص، ضدحمله خود را آغاز نموده و دامنه حملاتتان را بیش از پیش گسترش دهید.
  • پریده، شنا کرده و اشیای مختلف را گرفته تا موانع و دشمنان را پشت سر گذاشته، و ماموریت‌ها را به پایان برسانید. ماموریت‌های شما در مراحلی پر جزییات و زیبا اتفاق افتاده، که الهام گرفته شده از چین باستان و دنیایی غیر طبیعی است.
  • معماهای مختلف را حل کرده، و تمامی توانایی‌های خود را بر روی باس‌های که سر راهتان قرار گرفته‌اند، اجرا کنید.
  • درخت مهارت بسیار عمیقی در بازی وجود داشت که تقریبا بی‌نهایت چندضربه‌ای، سلاح‌های قوی‌تر، ضربات ویژه و آمارهای بهتر، برای شما فراهم خواهد آورد.

 

منبع متن: gamefa