شرکت الکترونیک آرتز تا دقایقی دیگر کنفرانس آنلاین خود را برگزار خواهد کرد. در گیمفا به تماشای این کنفرانس بنشینید. شرکت الکترونیک آرتز قرار است در سال ۲۱ به وقت تهران کنفرانس آنلاینی را برگزار نماید.  همانند همیشه الکترونیک آرتز قرار است در این نمایشگاه بزرگ حضور داشته باشد. این شرکت در ۲۱ آگوست نمایش […]

Gamescom 2017 | استریم زنده الکترونیک آرتز را از گیمفا تماشا کنید

شرکت الکترونیک آرتز تا دقایقی دیگر کنفرانس آنلاین خود را برگزار خواهد کرد. در گیمفا به تماشای این کنفرانس بنشینید.

شرکت الکترونیک آرتز قرار است در سال ۲۱ به وقت تهران کنفرانس آنلاینی را برگزار نماید.  همانند همیشه الکترونیک آرتز قرار است در این نمایشگاه بزرگ حضور داشته باشد. این شرکت در ۲۱ آگوست نمایش زنده‌ای را همانند آنچه در E3 دیدیم برگزار می‌کند. نمایش استریم می‌شود و در آن شاهد انتشار گیم‌پلی‌های تازه، مسابقات زنده و چندین سورپرایز هستیم. چیزی که از حضورش اطمینان کاملی داریم، Starfighter Assault عنوان Star Wars: Battlefront II است. همچنین عناوین زیر در نمایشگاه گیمزکام امسال قابل بازی خواهد بود:

  • Battlefront II
  • Need for Speed: Payback
  • FIFA 18
  • بسته الحاقی In the Name of the Tsar عنوان Battlefield 1

الکترونیک آرتز در ادامه اعلام داشت که مصاحبه‌های مختلفی در حین نمایشگاه انجام خواهد شد و اجرای موسیقی زنده نیز بخشی از برنامه است. این شرکت قول داده در هفته‌های آتی اطلاعات کاملی از برنامه گیمزکام خود انتشار دهد.

در ادامه می‌توانید نمایش را به‌صورت آنلاین تماشا کنید:

Watch live video from EA on www.twitch.tv

پس از اتمام کنفرانس شما می‌توانید آن را در گیمفا دانلود نمایید. زیرنویس فارسی نیز به‌زودی به‌صورت اختصاصی توسط گیمفا انتشار می‌یابد.

منبع متن: gamefa