تماشا کنید: اولین تریلر از بازی Shenmue III منتشر شد

بالاخره اولین تریلر بازی کیک استارتری Shenmue III منتشر شد. عنوانی که قرار است در سال 2018 برای پلتفرم‌های PC و PS4 منتشر شود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، این تریلر شخصیت‌ها، محیط‌ها و صحنه‌های سینمایی بازی را همراه با موسیقی شرقیِ بسیار زیبا به نمایش می‌گذارد. بدیهی است که دنیایی که در این بازی می‌بینیم به دنیای دو نسخه قبلی که در سال‌های 1999 و 2001 ساخته شده‌اند شباهت‌های بسیار زیادی داشته باشد. حتی به‌نظر می‌رسد مدل‌سازی شخصیت‌ها هم عینا همان چیزی است که طرفداران سری انتظارش را می‌کشیدند. حالا باید دید آیا بازیکنان امروزی نیز از ظاهر این شخصیت‌ها راضی خواهند بود یا خیر.

علاوه بر این، طرفداران بالاخره توانستند نحوه حرکت شخصیت‌ها و تعامل با جهان اطراف را نظاره‌گر باشند. بازهم جالب است ببینید که طراحی ریو هازوکی، شخصیت اصلی این سری، از زمان انتشار Shenmue II در سال 2001 تا چه اندازه تغییر کرده است. با این حال اگر از ما بپرسید می‌گوییم تقریبا همان چیزی است که در دو نسخه کلاسیک ابتدایی دیده بودیم.

از حق نگذریم، تریلر منتشر شده بسیار تریلر ویژه‌ای است چرا که دوباره خاطرات شیرینی را که آن‌ سال‌ها با مجموعه Shenmue داشتیم برایمان زنده می‌کند. آن هم بدون شنیدن یک دیالوگ و تنها با دیدن محیط‌های رنگارنگ و چهره‌های آشنا. گرچه به دلیل اینکه چیزی از گیم‌پلی نمی‌بینیم، سوالات زیادی در ذهنمان باقی می‌ماند که برای رسیدن به پاسخ‌شان، احتمالا باید تا مدتی صبر کنیم.

اخیرا استودیو Ys Net از توافق با شرکت Deep Silver برای عرضه جهانی بازی خود به‌صورت فیزیکی و دیجیتالی بر روی دو پلتفرم PC و PlayStation 4 پرده برداشت. همچنین با توجه به اعلام خالق سری آقای یو سوزوکی عنوان Shenmue 3 ممکن است پایان‌دهنده داستان حماسه انتقام قهرمان داستان "ریو هازوکی" نباشد و این سری بعد از قسمت سوم نیز ادامه پیدا کند.

در پایان توصیه می‌کنیم به هیچ وجه این تریلر زیبا را از دست ندهید. در ادامه نیز می‌توانید به تماشای آن بنشینید:


دانلود با کیفیت HD / دانلود با کیفیت SD

منبع متن: pardisgame