این هفته راکستار برای طرفداران خود در شبکه استیم، لیست بزرگی از بازی‌هایش که این هفته با تخفیف ارائه خواهند شد را منتشر کرده است. در ادامه اطلاعات بیشتری از این لیست در اختیار شما خواهیم گذاشت. طرفداران پلتفرم رایانه‌های شخصی، با بازی‌هایی نظیر Destiny 2 که در ماه اکتبر عرضه خواهد شد و یا […]

لیست تخفیف‌های این هفته راکستار در شبکه استیم منتشر شد

این هفته راکستار برای طرفداران خود در شبکه استیم، لیست بزرگی از بازی‌هایش که این هفته با تخفیف ارائه خواهند شد را منتشر کرده است. در ادامه اطلاعات بیشتری از این لیست در اختیار شما خواهیم گذاشت.

طرفداران پلتفرم رایانه‌های شخصی، با بازی‌هایی نظیر Destiny 2 که در ماه اکتبر عرضه خواهد شد و یا عنوان Final Fantasy XV که سال آینده برای این پلتفرم پورت خواهد شد، می‌توانند ماه‌های آینده را با هیجان سپری کنند. اما راکستار امروز برای کسانی که دنبال تخفیف‌های مناسب و همینطور مرور بازی‌های کلاسیک گذشته هستند، خبر‌های خوبی دارد. راکستار تعدادی از بزرگ‌ترین عناوین خود را این هفته برای کاربران شبکه استیم و دوست داران پلتفرم رایانه‌های شخصی، با تخفیف ارائه خواهد کرد.

امروز در صفحه اصلی فروشگاه استیم اعلام شد که کاربران پلتفرم رایانه‌شخصی، می‌توانند عناوین راکستار را این هفته با بیش از ۷۰ درصد تخفیف تجربه کنند. این فروش بزرگ،‌ تا تاریخ ۲۵ام آگوست در دسترس خواهد بود و پس از این تاریخ، به اتمام خواهد رسید. همچنین علاوه‌بر این تحفیف‌های بزرگ، کاربران این پلتفرم در آمریکای شمالی می‌توانند محتویات دیگری نظیر باندل بازی‌های مختلف و بسته‌های الحاقی و گسترش دهنده را با قیمت‌ مناسب‌تر تهیه کنند.

برخی از بزرگ‌ترین این تخفیف‌ها شامل بازی‌های Grand Theft Auto IV و Grand Theft Auto V می‌شود که فقط شامل نسخه اصلی این بازی‌ها است. همچنین اگر شما می‌خواهید بروزرسانی‌هایی که برای بخش آنلاین Grand Theft Auto V منتشر شده‌اند را به صورت رایگان دریافت کنید، می‌توانید این بازی را به قیمت ۲۹٫۹۹ دلار تهیه کنید و از بروزرسانی‌های بخش آنلاین آن به صورت رایگان استفاده کنید.

علاوه‌بر این‌های، بازی  Max Payne 3 نیز در بین تخفیف‌های این هفته راکستار برای کاربران شبکه استیم دیده می‌شود. طرفداران این بازی می‌توانند آن را تا ۶۵ درصد زیر قیمت دریافت کنند. همچنین کسانی که می‌خواهند نسخه complete edition این بازی را داشته باشند نیز می‌توانند آن را تنها به قیمت ۱۰٫۴۹ دلار تهیه کنند.

در نهایت نیز ما در بین این تخفیف‌ها، نام عناوین نسل ششمی Grand Theft Auto San Andreas, L.A. Noire, و Manhunt را نیز می‌توانیم ببینیم و این بدان معنا است که راکستار این بازی‌های خاطره‌انگیز را نیز این هفته با قیمتی مناسب در اختیار کاربران شبکه استیم قرار داده است.

لیست کامل تحفیف‌های این هفته راکستار برای کاربران شبکه استیم:

نام بازی
قیمت جدید
قیمت اصلی
Grand Theft Auto V ۲۹٫۹۹ دلار ۵۹٫۹۹ دلار
Grand Theft Auto V & Great White Shark Cash Card ۳۹٫۹۸ دلار ۷۹٫۹۸ دلار
Grand Theft Auto V & Megalodon Shark Cash Card ۶۴٫۳۸ دلار ۱۵۹٫۹۸ دلار
Grand Theft Auto V & Grand Theft Auto IV ۳۶٫۹۸ دلار ۷۹٫۹۸ دلار
Grand Theft IV: Complete Edition ۸٫۹۹ دلار ۲۹٫۹۹ دلار
Grand Theft Auto IV ۶٫۹۹ دلار ۱۹٫۹۹ دلار
Grand Theft Auto: San Andreas ۵٫۲۴ دلار ۱۴٫۹۹ دلار
Max Payne 3 Complete ۱۰٫۴۹ دلار ۳۴٫۹۹ دلار
Max Payne 3 Rockstar Pass ۵٫۲۴ دلار ۱۴٫۹۹ دلار
L.A. Noire Complete Edition ۸٫۹۹ دلار ۲۹٫۹۹ دلار
L.A. Noire: DLC Bundle ۴٫۱۹ دلار ۱۱٫۹۹ دلار
Bully: Scholarship Edition ۵٫۱۴ دلار ۱۴٫۹۹ دلار
Manhunt ۳٫۴۹ دلار ۹٫۹۹ دلار
Midnight Club 2 ۳٫۴۹ دلار ۹٫۹۹ دلار

 

منبع متن: gamefa