گرچه تا پیش از رونمایی رسمی از بازی Assassin’s Creed Origins شاهد انتشار شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی مبنی بر وجود دو شخصیت قابل‌بازی در این عنوان بودیم، اما توسعه‌دهندگان این بازی تنها به صورت ضمنی این موضوع را تائید کرده بودند و در خصوص شخصیت دوم آن تاکنون هیچ صحبتی نکرده بودند. اینک اما، و […]

شخصیت قابل‌بازی دیگر Assassin’s Creed Origins معرفی شد

گرچه تا پیش از رونمایی رسمی از بازی Assassin’s Creed Origins شاهد انتشار شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی مبنی بر وجود دو شخصیت قابل‌بازی در این عنوان بودیم، اما توسعه‌دهندگان این بازی تنها به صورت ضمنی این موضوع را تائید کرده بودند و در خصوص شخصیت دوم آن تاکنون هیچ صحبتی نکرده بودند. اینک اما، و در جریان رویداد Gamescom 2017، به صورت رسمی مشخص شد که همسر بایک (Bayek) یعنی آیا (Aya) شخصیت قابل‌بازی دوم عنوان Assassin’s Creed Origins خواهد بود.

بازیکنان نیازی به نگرانی در رابطه با تقسیم وظایف بین دو شخصیت بایک و آیا نخواهند داشت، چراکه شخصیت آیا تنها در برخی مراحل از بازی Assassin’s Creed Origins قابل‌بازی خواهد بود؛ وب‌سایت «گیم‌اینفورمر» این خبر را تائید کرده است. این مهم تقریباً مشابه با نسخه Syndicate از این سری است. بازیکنان در آن بازی قادر بودند تا به صورت دلخواه برای پاره‌ای از ماموریت‌ها یکی از شخصیت‌های جیکوب (Jacob) یا ایوی (Evie) را کنترل کنند. اینطور که پیداست این مهم تفاوت‌هایی با بازی Assassin’s Creed Origins خواهد داشت.

اشرف اسماعیل (Ashraf Ismail)، کارگردان این بازی در این باره عنوان کرد که بازی Assassin’s Creed Origins بیشتر مربوط به داستان و ماجراجویی‌های شخصیت بایک است و آن‌ها از همان ابتدا چنین تصمیمی را گرفته بودند. وی در ادامه ابراز داشت که شخصیت‌های قابل‌بازی دیگری در این عنوان نیز وجود خواهند داشت که هنوز از آن‌ها رونمایی نشده است.

استفاده از عبارت «شخصیت‌های قابل‌بازی دیگر» توسط اسماعیل، منجر به ایجاد حدس و گمان‌های زیادی در بین بازیکنان شده است. عده‌ای بر این باورند که شخصیت‌های دیگر به وجود بخش‌های امروزی در بازی Assassin’s Creed Origins اشاره دارد و عده‌ای نیز معتقدند که احتمالاً در طول بازی، کنترل فرزندان بایک و یا حتی برخی دیگر از اساسین‌ها را بر عهده خواهیم گرفت.

بازی مورد انتظار Assassin’s Creed Origins در تاریخ جمعه ۵ آبان ماه (۲۷ اکتبر ۲۰۱۷) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه و منتشر خواهد شد. در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، به تازگی و به مناسبت رویداد Gamescom 2017 شاهد انتشار تریلر سینمائی از این بازی بودیم که از این نشانی می‌توانید آن را مشاهده کنید. همچنین مدتی قبل، ویدئوی جدیدی از این بازی منتشر شد که بخش‌های جدیدی از مبارزات آن را به تصویر می‌کشید. علاوه بر این موارد، جزئیات جدیدی از بازی Assassin’s Creed Origins منتشر شد.

منبع متن: gamefa