عنوان Monster of the Deep: Final Fantasy XV، در تاریخ ۲۱ نوامبر (۳۰ آبان) به صورت جهانی برای هدست واقعیت مجازی سونی، پلی‌استیشن وی‌آر عرضه خواهد شد. شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرده که نسخه ژاپنی این عنوان به هنگام انتشار ۳۷۹۷ ین، قیمت خواهد داشت. در ادامه می‌توانید اطلاعات منتشر شده از این عنوان توسط […]

Gamescom 2017 | تاریخ عرضه Monster of the Deep: Final Fantasy XV مشخص شد

عنوان Monster of the Deep: Final Fantasy XV، در تاریخ ۲۱ نوامبر (۳۰ آبان) به صورت جهانی برای هدست واقعیت مجازی سونی، پلی‌استیشن وی‌آر عرضه خواهد شد. شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرده که نسخه ژاپنی این عنوان به هنگام انتشار ۳۷۹۷ ین، قیمت خواهد داشت.

در ادامه می‌توانید اطلاعات منتشر شده از این عنوان توسط شرکت اسکوئر انیکس را مطالعه کنید.

  • اطلاعات کلی

در این تجربه کاملا جدید از واقعیت مجازی، بازیکنان همراه با نوکتیس و دوستانش، راهی سفری ماهیگیری شده که آنان را به مناطق زیبایی از دنیای Eos خواهد برد. در بخش داستانی بازیکنان به نبردی هیجان‌انگیز و مملو از اکشن با هیولای اعماق دریاچه خواهند رفت، در حالی که بخش Free Fishing Mode به آنان اجازه داده تا از مناظر و صداهای موجود در محیط لذت برده و در چالش‌های متفاوت ماهیگیری شرکت کنند.

  • طرح کلی این عنوان

دریاچه‌های زیبا و باشکوه Final Fantasy XV

از دریا و دریاچه‌های زیبای Final Fantasy XV بازدید نموده، و در آن‌ها از تجربه ماهی گرفتن، که گاهی اوقات مملو از لحظات اکشن بوده، لذت ببرید. شرایط ویژه محیطی هر منطقه را کشف کنید، مناطقی که شامل تالاب‌ها، ساحل دریا، مخازن آب، مناطق گرمسیری و موارد بسیار بیشتر خواهند بود.

ماهیگیریی مملو از لحظات اکشن

در حالی که شما می‌توانید در این عنوان ماهیگیری خالص و واقعی را تجربه نمایید، شما همچنین توانایی آن را داشته تا با موجودات منحصر به فردی که در دنیای واقعی وجود ندارند روبرو شوید، به عنوان مثال با هیولایی مبارزه کنید که از آب بیرون آمده و در ساحل به شما حمله کرده است.

دنیای Final Fantasy XV

بازیکنان می‌توانند شخصیت خود را ساخته، و با سایر شخصیت‌های حاضر در دنیای Final Fantasy XV معاشرت کنند. این عنوان دقیقا از سیستم طراحی شخصیت موجود در بسته الحاقی Final Fantasy XV Online Expansion Pack: Comrades، استفاده خواهد کرد. شخصیت ساخته شده توسط شما همچنین در تصاویر گرفته شده توسط Prompto، و آیکون‌های بازی نمایش داده خواهد شد.

راه‌های بیشتری برای لذت بردن از ماهیگیری

وسایل ماهیگیری چون میله، قرقره، نخ و طعمه را خریداری کرده، و آن‌ها را براساس شکار خود شخصی‌سازی کنید. علاوه بر این، عناصری وجود داشته که به شما اجاره می‌دهند تا از ماهیگیری حرفه‌ای لذت ببرید. به عنوان مثال مسابقات ماهیگیری مختلفی که به صورت منظم برگزار شده، و در آن با برترین ماهیگیران کشور، برای بدست آوردن بزرگترین شکار رقابت خواهید کرد.

  • پاداش‌های پیش‌خرید

از فردا ۲۳ آگوست، هوادارانی که عنوان Monster of the Deep: Final Fantasy XV را از شبکه پلی‌استیشن پیش‌خرید کنند، تم داینامیک شخصی‌سازی شده‌ای از این عنوان، و همچنین یک لباس سامورایی برای استفاده درون بازی، بدست می‌آورند.

در ادامه می‌توانید جدیدترین تصاویر منتشر شده از عنوان Monster of the Deep: Final Fantasy XV را مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa