بتزدا سافتور بالاخره تاریخ رسمی عرضه نسخه واقعیت مجازی بازی‌های The Elder Scrolls V: Skyrim، Fallout 4 و DOOM را مشخص کرد. نخستین بازی این لیست عناون Skyrim VR است که در تاریخ ۱۷ نوامبر برای پلی‌استیشن وی‌آر عرضه می‌شود. البته تا سال ۲۰۱۸ خبری از نسخه مخصوص وایو این بازی نخواهد بود. بازی بعدی، […]

تاریخ عرضه نسخه‌ واقعیت مجازی بازی‌های Fallout 4، Doom و Skyrim مشخص شد

بتزدا سافتور بالاخره تاریخ رسمی عرضه نسخه واقعیت مجازی بازی‌های The Elder Scrolls V: Skyrim، Fallout 4 و DOOM را مشخص کرد.

نخستین بازی این لیست عناون Skyrim VR است که در تاریخ ۱۷ نوامبر برای پلی‌استیشن وی‌آر عرضه می‌شود. البته تا سال ۲۰۱۸ خبری از نسخه مخصوص وایو این بازی نخواهد بود. بازی بعدی، عنوان DOOM VR است که در تاریخ ۱ دسامبر برای پلی‌استیشن وی‌آر و اچ‌تی‌سی وایو عرضه می‌شود. در نهایت Fallout 4 VR در روز ۱۲ دسامبر در دسترس بازیکنان وایو قرار می‌گیرد اما وضعیت آن برای سایر پلتفرم‌های واقعیت مجازی، مانند پلی‌استیشن وی‌آر، مشخص نیست.

از بعد متحوایی، تمام این بازی‌ها شبیه نسخه عادی خود هستند و به جز ویژگی‌هایی نظیر نحوه حرکت بازیکنان، تجربه‌ این بازی‌ها یکسان خواهد بود.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این بازی‌ها منتشر نشده است اما انتظار می‌رود که این عناوین در QuakeCon سال جاری، که از ۲۴ تا ۲۷ آگوست دایر است، حضوری فعال داشته باشند. همچنین انتظار می‌رود که بتزدا و آی‌دی سافتور اطلاعاتی در خصوص عنوان Quake Champions، که به تازگی در دسترسی زودرس استیم قرار گرفته است، منتشر کنند.

 

منبع متن: gamefa