شرکت اتلوس (Atlus)، در شهر لندن یک شعبه اروپایی برای انتشار عناوین خود در کشورهای این قاره، تاسیس کرده است. پیش از این، شرکت اتلوس از سایر شرکت‌ها چون NIS America و Deep Silver، برای عرضه عناوین خود در منطقه اروپا استفاده می‌کرد. تیم فعلی اتلوس در شعبه اروپایی آن‌ها، شامل کارگردان تجاری آقای سایمون […]

شرکت Atlus یک شعبه اروپایی برای انتشار عناوین خود تاسیس کرد

شرکت اتلوس (Atlus)، در شهر لندن یک شعبه اروپایی برای انتشار عناوین خود در کشورهای این قاره، تاسیس کرده است.

پیش از این، شرکت اتلوس از سایر شرکت‌ها چون NIS America و Deep Silver، برای عرضه عناوین خود در منطقه اروپا استفاده می‌کرد.

تیم فعلی اتلوس در شعبه اروپایی آن‌ها، شامل کارگردان تجاری آقای سایمون اینچ (Simon Inch) بوده، و این شعبه در ادامه فعالیت خود، دو عضو دیگر در سمت‌های مدیر بازاریابی محصولات و مدیر روابط عمومی، استخدام خواهد کرد. این سه عضو تشکیل دهنده شعبه اروپایی اتلوس، در دفاتر شعبه اروپایی شرکت سگا در شهر لندن فعالیت خواهند نمود.

به گفته شرکت اتلوس، تاسیس این شعبه به آن‌ها اجازه خواهد داد تا مجموعه‌های ویژه و محصولات موجود این شرکت در منطقه آمریکای شمالی را، با سهولت بیشتری در سایر مناطق عرضه کنند. در ادامه می‌توانید صحبت‌های مدیر ارشد روابط عمومی شعبه آمریکای شمالی شرکت اتلوس، آقای جیکوب ناهین، در مورد تاسیس شعبه اروپایی این شرکت را مطالعه نمایید.

(تاسیس شعبه اروپایی) نمونه بارزی از رشد ما به عنوان یک شرکت است. انتشار عناوین در اروپا، قدم بعدی برای ما به حساب می‌آید. تاسیس این شعبه برای هواداران (اروپایی) ما، به معنی انتشار نسخه‌های مخصوص مشابه و عرضه عناوین ما (در مناطق مختلف) در یک زمان است. از نظر تجاری نیز، (پس از تاسیس این شعبه) ما وضعیت بهتری خواهیم داشت، تا به نیاز‌های هر بازار رسیدگی کنیم.

تاسیس شعبه اروپایی شرکت اتلوس، مطمئنا برای هواداران این شرکت که در کشور‌های این قاره زندگی کرده و یا اینکه از اکانت‌های اروپایی استفاده می‌کنند، خبر بسیار خوبی است. زیرا پیش از این، بعضا حتی ماه‌ها طول می‌کشید تا عناوین عرضه شده این شرکت در منطقه آمریکای شمالی، راه خود را به قاره اروپا پیدا کنند. حال با تاسیس یک شعبه مخصوص از این شرکت جهت عرضه عناوین جدید آن‌ها در اروپا، می‌توان امیدوار بود که هواداران اروپایی آن‌ها نیز، بتوانند در زمان مناسبی بازی‌های جدید شرکت اتلوس را تجربه کنند.

منبع متن: gamefa