عنوان FIFA 18 برروی نینتندو سوئیچ در حالت داک با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۶۰ به اجرا درخواهد آمد، این در حالی است که رزولوشن بازی در زمان تجربه بصورت قابل حمل به ۷۲۰p کاهش خواهد یافت… طی نمایشگاه Gamescom سال ۲۰۱۷ و در مصاحبه‌ای با وب‌سایت Nintendo Everything، تهیه‌کننده عنوان FIFA 18 به این مورد اشاره نمود. […]

کیفیت اجرایی FIFA 18 برروی نینتندو سوئیچ مشخص شد

عنوان FIFA 18 برروی نینتندو سوئیچ در حالت داک با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۶۰ به اجرا درخواهد آمد، این در حالی است که رزولوشن بازی در زمان تجربه بصورت قابل حمل به ۷۲۰p کاهش خواهد یافت…

طی نمایشگاه Gamescom سال ۲۰۱۷ و در مصاحبه‌ای با وب‌سایت Nintendo Everything، تهیه‌کننده عنوان FIFA 18 به این مورد اشاره نمود. ایشان اذعان داشتند که:

حقیقتا ما مدت زمان زیادی را صرف این نمودیم تا متوجه شویم نینتندو سوئیچ چجور کنسولی است. بعنوان مثال: در حالت داک، آن چیزی که هم‌اکنون شاهدش هستیم این است که بازی برروی رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۶۰ اجرا می‌شود. و هنگامی که از کنسول بصورت دستی استفاده می‌کنید، رزولوشن بازی ۷۲۰p خواهد بود.

ظاهرا تیم سازنده زمان زیادی را صرف بهینه‌سازی بازی در حالت دستی/ قابل حمل کرده‌اند، تا همچنان بازی برروی نرخ فریم ۶۰ اجرا شود:

ما زمان زیادی را صرف کردیم تا مطمئن شویم تغییر در نوع استفاده شما از کنسول، تفاوتی بر روند تجربه بازی نگذارد و همچنان برروی نرخ فریم ۶۰ اجرا شود.

عنوان FIFA 18 قرار است در تاریخ ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس ۳۶۰ و نینتندو سوئیچ عرضه شود. همچنین در ادامه می‌توانید تریلرهای این عنوان که در جریان نمایشگاه Gamescom به نمایش درآمده‌اند، را مشاهده کنید:

منبع متن: gamefa