آقای یو سوزوکی (Yu Suzuki) خالق و کارگردان سری Shenmue، در کنار انتشار اطلاعات جدید از روند توسعه Shenmue III، تاکید کردند که مدل‌های استفاده شده در اولین تریلر این بازی، ناتمام و موقتی بوده‌اند. آقای سوزوکی در مصاحبه با سایت ژاپنی گیم‌اسپارک، در مورد نگرانی هوادارن از مدل‌ شخصیت‌های Shenmue III در اولین تریلر […]

انتشار اطلاعات جدید از Shenmue III | مدل‌های حاضر در اولین تریلر این عنوان موقتی بودند

آقای یو سوزوکی (Yu Suzuki) خالق و کارگردان سری Shenmue، در کنار انتشار اطلاعات جدید از روند توسعه Shenmue III، تاکید کردند که مدل‌های استفاده شده در اولین تریلر این بازی، ناتمام و موقتی بوده‌اند.

آقای سوزوکی در مصاحبه با سایت ژاپنی گیم‌اسپارک، در مورد نگرانی هوادارن از مدل‌ شخصیت‌های Shenmue III در اولین تریلر منتشر شده از آن، تاکید کردند که این مدل‌ها اکثرا موقتی هستند.

مدل‌ شخصیت‌های ریو، Shenhua و سایر شخصیت‌ها، اکثرا موقتی هستند. (به عنوان مثال) مدل شخصیت Shenhua هنوز باید اصلاح و بهبود یابد.

آقای سوزوکی در ادامه با اشاره به سایر شخصیت‌های بازی، اعلام کردند که بیشتر آن‌ها هنوز موقتی بوده، و تنها تعداد کمی به طراحی نهایی خود رسیده‌اند.

به نظر می‌رسد تیم سازنده مشغول توسعه مدل‌های بسیار با کیفیت‌تری برای Shenmue III هستند، هرچند به گفته تهیه کننده اجرایی این عنوان آقای هیدئاکی موریشیتا (Hideaki Morishita)، «(اعضای تیم سازنده) نتوانستند به موقع آن‌ها را برای اولین تریلر این عنوان، آماده کنند.» به گفته آقای موریشیتا، دستیابی به هدف بزرگ پیدا کردن یک ناشر و نوشتن قرارداد با Deep Silver، نشان دهنده آن بوده که پروژه در یک فاز جدیدی مشغول پیشروی است. هرچند از آنجایی که آن‌ها برای این مناسبت تریلری آماده نداشتند، صمیم گرفتند تا سریعا تریلری برای آن درست کنند، هرچند اعضای تیم نیز حس می‌کردند که انتشار تریلر در این زمان بسیار زود و بد موقع است. آقای موریشیتا می‌گویند.

با وجود اینکه بهانه‌ای برای این تریلر وجود ندارد، (این حقیقت ماجرا است) که بخش‌های از آن هنوز کافی و کامل نیستند.

آقای سوزوکی همچنین در مصاحبه‌ای دیگر با سایت ژاپنی گیم‌واتچ، اعلام نمودند که هنوز حالات چهره در بازی قرار نگرفته‌اند.

حالات چهره، ماه قبل در بازی وجود داشتند، هرچند به صورت موقتی از بازی حذف شدند.

در ادامه می‌توانید اطلاعات کلیدی منتشر شده از مصاحبه سازندگان Shenmue III با سایت فامیتسو را، مطالعه کنید.

  • Shenmue III یک بازی تک نفره خواهد بود. برنامه‌ای برای انتشار بسته‌های دانلودی پس از عرضه بازی وجود داشته، هرچند آقای سوزوکی در مورد محتوای این بسته‌ها صحبت نکردند.
  • شرکت Ys Net با صداپیشه‌های شخصیت ریو – آقای ماسیو ماتزوکاسه (Masaya Matsukaze) برای نسخه ژاپنی و آقای کوری مارشال (Corey Marshall) برای نسخه انگلیسی – برای حضور در این عنوان، به توافق رسیده‌ است. آقای سوزوکی دوست دارد صداپیشه‌های بسیاری را برای این عنوان داشته باشد، و سعی خواهد کرد تا با تمامی آنان به توافق برسد. هرچند از آنجایی که مدت زمان زیادی از انتشار نسخه‌های قبلی این سری می‌گذرد، تعدادی از صداپیشگان آن نسخه‌ها بازنشسته شده‌اند. به عنوان مثال، آقای سوزوکی مصاحبه‌ای برای استخدام صداپیشه جدید Shenhua برگزار خواهند کرد.
  • در حالی که نسخه اول Shenmue از موتور Viruta Fighter و عنوان Shenmue II از موتور Virtua Fighter II برای سیستم مبارزات خود استفاده می‌کردند، عنوان Shenmue III از یک سیستم مبارزات کاملا جدید استفاده خواهد نمود. به نظر آقای سوزوکی Shenmue از آن دست بازی‌های اکشن نبوده که نیازمند ورودی‌های حساس برای اجرای ضربات باشد. از همان ابتدا، Shenmue از آن نوع عناوین فکری بوده که بجای توانایی زمان‌بندی بازیکنان در دکمه‌زنی، نیازمند حس داوری و قضاوت آنان بوده است.
  • بخش فرعیی در بازی وجود داشته که بازیکنان می‌توانند در آن مسابقه دهند. آقای سوزوکی همچنین می‌خواهد ماهیگیری بر اساس فریب دادن شکار با طعمه را در بازی بگذارد. سیستمی در حال توسعه است، که در آن اشخاص مختلف در مورد مکان‌های متفاوت ماهیگیری به شما خواهند گفت. شما می‌توانید ماهی‌های شکار کرده خود را به ازای پول بفروشید. بازیکنان همچنین می‌توانند از راه برش چوب، پول در بیاورند. در مورد لیفتراک، آقای سوزوکی می‌گوید: «همگی از دست من عصبانی می‌شوند اگر آن را در بازی نگذارم. پس ما در حال آماده کردن لیفتراک هستیم.»
  • برای بازیکنانی که دو نسخه قبلی را بازی نکرده‌اند، آقای سوزوکی می‌خواهد یک خلاصه تصویری برای بیان داستان نسخه‌های قبلی طراحی کند، هرچند هنوز تصمیم نگرفته که این خلاصه به صورت ویدیویی باشد یا خیر. آقای سوزوکی می‌خواهد خلاصه دو نسخه ابتدایی این عنوان، ساده‌تر از ویدیوی خلاصه موجود در نسخه Shenmue II باشد. از آنجایی که در این نسخه ریو، مسیر پدرش را تکرار می‌کند، وی وقایع گذشته را طی بازی به یاد خواهد آورد. همچنین از آنجایی که او می‌تواند تماس‌های بین‌المللی با سایر شخصیت‌های نسخه‌های قبلی داشته باشد، وی می‌تواند به یاد بیاورد که «این تجربه را با این شخصیت داشتم.» بجای تمرکز بر روی یک ویدیو، آقای سوزوکی فکر می‌کند بهتر است تا خلاصه داستان‌های قبلی در طول بازی بیان شوند. ایشان می‌خواهند نه تنها تازه واردان از عنوان Shenmue III لذت ببرند، بلکه مرور این خاطرات خنده را به لبان هوادارن قدیمی نیز بیاورند.
  • در حالی که آقای سوزوکی نمی‌توانند دقیقا میزان گیم‌پلی بازی را بگویند، به نظر ایشان مدت زمان اتمام بازی حدود ۳۰ ساعت خواهد بود.
  • Deep Silver ناشر جهانی Shenmue III بوده، اما ناشر ژاپنی این بازی هنوز مشخص نشده‌ است. همکاری با Deep Silver باعث شده تا این پروژه از جهات مختلفی چون بودجه و پشتیبانی بازاریابی، به ثبات برسد. در حالی که آقای سوزوکی در ابتدا قصد داشتند بازی را کمی کوچک‌تر بسازند، این همکاری باعث شده تا ایده‌های ایشان برای این عنوان کمی بزرگتر شوند. این همکاری همچنان ضرب‌الاجل توسعه این عنوان را کمی افزایش داده، و باعث بزرگتر شدن تیم سازنده آن شده است. عنوان Shenmue III هم‌اکنون به صورت کامل در دست توسعه قرار دارد.
  • در مورد عرضه دو نسخه ابتدایی برای پلی‌استیشن ۴، آقای سوزوکی می‌گویند که با وجود آگاهی ایشان از خواسته هواداران، تصمیم‌گیری در این مورد با شرکت سگا خواهد بود. آقای سوزوکی می‌گویند که انتشار چنین کالکشنی در نزدیکی Shenmue III، می‌تواند برای این عنوان و کالکشن ذکر شده بسیار مفید باشد.
  • اگر امکانش باشد، آقای سوزوکی دوست دارند پس از Shenmue III نسخه چهارم این عنوان را نیز بسازند.
  • Shenmue III در مراسم TGS 2017 حضور نخواهد داشت. تنها دلیل حضور این عنوان در Gamescom 2017، اعلام همکاری با Deep Silver بود.

عنوان Shenmue III قرار است در نیمه دوم سال ۲۰۱۸، برای پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

منبع متن: gamefa