کارگردان Wonder Woman ، پتی جنکینز به این نظر کامرون در توئیتر پاسخ داد که خلاصه‌ای از  آن را در این‌جا بیان می‌کنیم :

" عدم توانایی جیمز کامرون در فهم این مطلب که زن شگفت انگیز نمایانگر تمام زن‌ها است، تعجبی ندارد . چون اگرچه او کارگردان خوبی است اما یک زن نیست. تصویری که او از زن‌های قوی اما آسیب دیده داد را درک می‌کنم اما اگر قرار باشد که همیشه زنها برای قوی بودن زجر کشیده باشند و نتوانند یک تصویر جذاب و دوست داشتنی از یک زن قوی را نشان دهند، پس معلوم می‌شود که ما خیلی هم جلو نرفته‌ایم. من معتقدم که یک زن باید مانند شخصیت های مرد، بتواند همه چیز باشد. درست و غلطی نباید در مورد زن شگفت انگیز وجود داشته باشد . "

و حالا اصل داستان به این صورت است :

به گزارش پردیس گیم و به نقل از gamespot ، جیمز کامرون، فیلم ساز معروف، نظراتی در مورد فیلم مورد تمجید قرار گرفته‌ی Wonder Woman با بازی گل گدوت (Gal Gadot ) بیان کرد. در صحبت با the guardian، او گفت که این فیلم به نظر از چند جهت " یک قدم به عقب " بود.

در برخی از بزرگ‌ترین فیلم‌های کامرون، زنان نقش‌های اصلی و مهمی داشتند  مانند کیت وینسلت در تایتانیک یا لیندا همیلتون در نقش سارا کانر در فیلم ترمیناتور. نظر او به این صورت بود:

" تمام تعریف و تمجید‌های هالیوود از wonder woman راه اشتباه را رفته‌اند . هالیوود مردانه شخصیت او را به شکل یک نماد کالایی خلق کرده و طبق سنت همیشگی‌اش، واندر وومن  را به یک شی تقلیل داده‌ است. من نمی‌گویم که فیلم را دوست نداشتم اما به نظر من این یک قدم به عقب است. سارا کانر یک تندیس زیبایی نبود. او قوی بود و زجر کشیده، و با تلاش و زحمت فراوان خودش بود که احترام مخاطبین را به دست آورد و به نظر من خوبی شخصیت‌هایی چون سارا کاملا واضح است .هر چه باشد نصف مخاطبین زن هستند!"

Wonder woman در ماه ژوئن اکران شد و بیش از 800 میلیون دلار فروش در باکس آفیس داشت. این فیلم در 29ام آگوست معادل 7 شهریور روانه‌ی فروشگاه‌های دیجیتال خواهد شد و در ماه سپتامبر به صورت DVD و Blu-ray موجود خواهد بود. نسخه ی خانگی، شامل چند بخش اضافه از جمله یک اپیلوگ خواهد بود. به گفته‌ی screen rant، در این فیلم دیانا به جنگ اتحاد شووری در روزهای پایانی جنگ سرد خواهد رفت.

در پایان دیدگاه شما در مورد این خبر چیست؟ آیا شما با اظهارات اقای کامرون موافق هستید؟

منبع متن: pardisgame