مطمئنا خیلی از گیمرها (مثل من) آن بیرون وجود دارند که باقی‌مانده عمر گیمریشان به همین تخفیف‌ها و حراجی‌های استیم وابسته است.

خوشبختانه این تخفیف‌ها دیر یا زود دارند اما سوخت و سوز ندارند و بالاخره روزی می‌آید که عنوانی که در گوشه ذهن‌تان نگه داشته‌اید با تخفیف‌‌های بزرگ و کوچک روبه‌رو شود. این آخرهفته بازی‌های Bethesda به مناسبت نمایشگاه Quakecon تخفیف‌های خوبی خورده‌اند که اگر دنبال بازی(هایی) از این ناشر هستید می‌توانید نیم‌نگاهی به قیمت‌های این بازی‌ها بیندازید.

در کنار تخفیف‌های Quakecon، یک خبر خوب دیگر برایتان داریم و آن هم این است که تا پایان روز 5 شهریور می‌توانید بازی xcom 2 را در استیم به رایگان تجربه کنید. علاوه بر این خودِ بازی هم تا دو روز دیگر با 60 درصد تخفیف به فروش می‌رسد و ارزش خریدی بالایی پیدا کرده است.

در ادامه فهرستی از بازی‌هایی که در تخفیفات Quakecon حضور دارند برایتان آماده کرده‌ام، یادآوری می‌کنم که این تخفیف‌ها تا روز 29 آگوست (7 شهریور) ادامه خواهند داشت.

علاوه بر این نسخه‌های قدیمی Doom و Quake نیز در بین تخفیفات Quakecon دیده می‌شوند که برای دیدن قیمت آن‌ها می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

منبع متن: pardisgame