به‌نظر می‌رسد مایکروسافت سرمایه‌گذاری بسیار زیادی برروی توسعه‌ بازی‌های انحصاری کرده است. آرون گرینبرگ از مایکروسافت در مصاحبه اخیرش درباره بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس وان صحبت کرده. به گفته گرینبرگ مایکروسافت تمامی تمرکز و بودجه تبلیغاتی خودش را برروی بازی‌هایی گذاشته که اواخر امسال و اوایل سال آینده عرضه می‌شوند و اگر به فراتر از این […]

مایکروسافت: ایکس‌باکس عناوین انحصاری معرفی نشده بسیاری دارد که شما از وجودشان بی‌خبرید

به‌نظر می‌رسد مایکروسافت سرمایه‌گذاری بسیار زیادی برروی توسعه‌ بازی‌های انحصاری کرده است.

آرون گرینبرگ از مایکروسافت در مصاحبه اخیرش درباره بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس وان صحبت کرده. به گفته گرینبرگ مایکروسافت تمامی تمرکز و بودجه تبلیغاتی خودش را برروی بازی‌هایی گذاشته که اواخر امسال و اوایل سال آینده عرضه می‌شوند و اگر به فراتر از این دو تاریخ نگاه کنید، می‌بینید که از وجود بازی‌های انحصاری بی‌خبرید. مدیر بازاریابی ایکس‌باکس به این نکته اشاره داشت که مایکروسافت بازی‌های انحصاری بسیاری را در دست ساخت دارد، آی‌پی‌های جدیدی که طرفداران هیچگونه اطلاعی از آن ندارند و از وجودشان بی‌خبرند.

یکی از نکاتی که بسیار به آن فکر کرده‌ایم و تصمیم گرفته‌ایم هوشمندانه راجبش صحبت کنیم، معرفی بازی‌های جدید است. فیل اسپنسر درموردش پیش‌تر صحبت کرده بود. برای مثال استودیوی کوالیشن مشغول کار برروی چندین چیز مخلف است که ما هیچگونه صحبتی دربارشان نمی‌کنیم. استودیوی ۳۴۳ مشغول کار برروی Awakening، بسته الحاقی Halo Wars 2، است اما ما راجب چیزهای دیگری که مشغول کار برروی آن هستند نگفته‌ایم.

من فکر می‌کنم پیش‌تر ما درمورد اینکه توجه بیشتری به صحبت کردن درمورد بازی‌های آینده می‌کنیم، صحبت کرده بودیم. پس شما خواهید دید که ما درمورد بازی‌هایی صحبت میکنیم که تا آخر امسال و بهار ۲۰۱۸ عرضه می‌شوند. ما چیزهای هیجان انگیز بسیاری برای معرفی داریم، بازی‌های انحصاری جدید، آی‌پی‌های انحصاری تازه که به وسیله استودیوهای بزرگی مشغول توسعه هستند. پس طرفداران با خیال راحت می‌توانند برروی ایکس‌باکس وان سرمایه گذاری کنند چرا که محتوای بسیاری درحال توسعه برای این کنسول بوده، بازی‌هایی که شما شگفت زده خواهند کرد؛ اما ما می‌خواهیم صبر کنیم و زمانی بازی‌ها را معرفی کنیم که همه چیز آماده باشد. در همین تعطیلات نیز خارج عناوین انحصاری‌مان آنقدر بازی مختلف عرضه می‌شود که فکر نمی‌کنم وقت کنید همه را بازی کنید از FIFA 18 تا Shadow of War و Assassin’s Creed درکنار Call of Duty و Destiny و ده‌ها بازی دیگر.

در ادامه گرینبرگ درمورد ایکس‌باکس وان ایکس و برتری این کنسول در اجرای بازی‌های مولتی پلتفرم صحبت کرد.

یکی از نکات خیلی خوب ایکس‌باکس وان ایکس این است که بازی‌های شما و حتی بازی‌های کنونی که دارید، برروی این کنسول بهتر اجرا می‌شوند. پس هربازی که مورد علاقه شما بوده قرار است برروی وان ایکس خارق العاده به‌نظر برسد. پس یکی از مزیت‌های ایکس‌باکس وان ایکس نیز تجربه بازی‌ها با کیفیتی است که هیچگونه کنسولی توانایی ارائه آن را ندارد.

در دیگر اخبار انتشار یافته شاهد آن بودیم که مایکروسافت فروش ایکس‌باکس وان را در ایالات متحده متوقف کرد و ایکس‌باکس وان ایکس پیش‌خرید شده‌ترین ایکس‌باکس تاریخ شد.

منبع متن: gamefa