تکنولوژی واقعیت مجازی تاکنون عملکرد خوبی داشته، اما هنوز آن‌طور که باید در سراسر جهان فراگیر نشده است. پلی‌استیشن وی‌آر نیز جزو پلتفرم‌های موفق این تکنولوژی است و بسیاری از طرفداران، می‌خواهند بدانند که سونی چه برنامه‌هایی برای گسترش هرچه بیشتر آن دارد که ظاهراً، اخبار خوبی در راه هستند… طی رویداد GameStop Expo در […]

سونی تمرکز بسیاری برروی پلی‌استیشن وی‌آر و عرضه‌ی عناوین AAA برای آن دارد

تکنولوژی واقعیت مجازی تاکنون عملکرد خوبی داشته، اما هنوز آن‌طور که باید در سراسر جهان فراگیر نشده است. پلی‌استیشن وی‌آر نیز جزو پلتفرم‌های موفق این تکنولوژی است و بسیاری از طرفداران، می‌خواهند بدانند که سونی چه برنامه‌هایی برای گسترش هرچه بیشتر آن دارد که ظاهراً، اخبار خوبی در راه هستند…

طی رویداد GameStop Expo در لاس وگاس آمریکا، معاون بخش بازاریابی سونی یعنی Asad Qizilbash، از آینده‌ی روشن پلی‌استیشن وی‌آر صحبت کرده است. وی این نکته را متذکر شده که سونی “تمرکز بسیار زیادی” برروی پلی‌استیشن وی‌آر دارد و در فصل تعطیلات و بعد از آن، می‌خواهد با تلاش هرچه بیشتر این پلتفرم را بهبود بخشد. او می‌گوید که تمرکز اصلی سونی در حال حاضر، ارائه‌ی “بازی‌های بسیار خوب” بوده و پلی‌استیشن وی‌آر را یک “پلتفرم عالی” می‌داند که باید برای آن دست به کار شد و تلاش کرد.

با این حال، سونی قصد ندارد که بازی‌سازان را محبور به کار برروی پلی‌استیشن وی‌آر کند و روی آن‌ها فشار بیاورد، زیرا این بازی‌سازان می‌دانند زمانی به بهترین نتیجه می‌رسند که از درخواست مردم پیروی کنند.

اگر یک استودیوی فرست-پارتی که در اختیار سونی قرار دارد، به پلی‌استیشن وی‌آر یا یک ایده‌ی خاص که به خوبی عمل کند علاقه داشته باشد، حتماً برروی آن کار می‌شود. سونی هیچ مشکلی برای گفت و گو با بازی‌سازان همکار و هیجان زده کردن و مشتاق ساختن آن‌ها نسبت به این پلتفرم ندارد.

علاوه بر این‌ها، Asad Qizilbash اعلام نموده که قرار است بازی‌های کاملاً AAA جدیدی به  پلی‌استیشن وی‌آر راه یابند. وی به Farpoint اشاره کرده و گفته است که این عنوان نیز به‌دلیل بزرگی و سرمایه‌گذاری‌اش، یک AAA به حساب می‌آید. طبق گفته‌ی Qizilbash، “تعادل بسیار خوبی” هم بین عناوین AAA و مستقل این عنوان پلتفرم وجود دارد.

طی چند وقت اخیر، اخبار خوبی از عناوین پلی‌استیشن وی‌آر شنیده‌ایم که قطعاً یکی از بهترین‌هایشان، مشخص شدن تاریخ عرضه‌ی Monster of the Deep: Final Fantasy 15 بوده است. همچنین، اخیراً بتسدا از تاریخ انتشار نسخه‌های پلی‌استیشن وی‌آر Doom و Skyrim رونمایی کرده که یقیناً برای همه خوشحال‌کننده است.

منبع متن: gamefa