همانطور که در پردیس‌گیم مشاهده کردید، سال گذشته بود که هدست واقعیت مجازی PlayStation VR منتشر شد، هدستی که با قیمت‌گذاری عالی شرکت سونی اکنون به مقرون به صرفه‌ترین هدست واقعیت مجازی تبدیل شده که به طور حرفه‌ای بازی‌های ویدئویی را پشتیبانی می‌کند.

تکنولوژی واقعیت مجازی قطعا کار خود را بخوبی شروع کرده است اما هنوز تا در بر گرفتن کل بازار گیم فاصله بسیار زیادی دارد. شرکت Sony در زمینه‌ی بازار کنسولی نخستین شرکتی است که اقدام به ورود به این عرصه کرده است و سال گذشته هدست PlayStation VR را روانه بازار کرد. با اینکه این محصول فعلا عملکرد قابل قبولی داشته است اما به نظر می‌رسد که Sony قصد دارد تمرکز بیشتری را روی آن بگذارد.

به گزارش پردیس‌گیم به نقل از polygon، شرکت سونی امروز اعلام کرد که هزینه PlayStation VR رسما در شهریورماه کاهش خواهد یافت. این مجموعه جدید شامل هدست PlayStation VR و دوربین پلی استیشن به زودی با قیمت 399 دلار در ایالات متحده امریکا و 499 دلار در کانادا منتشر خواهد شد.

مجموعه‌های دیگر شرکت سونی که شامل هدست واقعیت مجازی، دوربین، یک جفت کنترلر PlayStation Move و یک نسخه از PlayStation VR Worlds است، این مجموعه کاهش قیمت را از 499 دلار به 449 دلار در ایالات متحده خواهد داشت. اما این مجموعه با قیمت 579 دلار در کانادا عرضه می شود.

سونی پلی استیشن VR را در سال گذشته با قیمت 399 دلار به فروش رساند. این بسته شامل هدست بود، اما دوربین پلی استیشن مورد نیاز را شامل نمی‌شد، بنابراین این مجوعه کاهش قیمت موثر تقریبا 50 تا 60 دلار را داشت.

جیم رایان در مورد قیمت این هدست بیان نمود که این هدست بسیار مقرون به صرفه است. 

جیم رایان گفت: " می‌دانیم که این چرخه بارگذاری یکی از خوب‌ها است، تولید همان‌چیزی است که ما انتظار داشتیم. ما قصد داریم تولید را در سال ۲۰۱۷  افزایش دهیم، پس در سراسر جهان هدست‌های واقعیت مجازی پلی استیشن زیادی وجود خواهد داشت و آنچه که کافی است رضایت بازار است."

دیدگاه شما در مورد PlayStation VR چیست؟ آیا شما این محصول را تهیه کرده‌اید؟ خوشحال می‌شویم دیدگاه و نظرات خود در مورد این هدست را به اشتراک بگذارید ..

منبع متن: pardisgame