عنوان God of War در حال نزدیک‌تر شدن به زمان انتشارش در زمستان سال آینده است، و از همین‌رو پلی‌استیشن تصاویر مفهومی جدیدی را در رابطه با این عنوان منتشر کرده. پلی‌استیشن تصمیم‌گرفته تا به “معماهای رمزگذاری شده” روی آورد. سونی تعدادی تصویر مفهومی از این عنوان در صفحه توئیتر خود منتشر کرده، و جهت توضیح […]

تصاویر جدید God of War برروی زمستان تاکید دارند

عنوان God of War در حال نزدیک‌تر شدن به زمان انتشارش در زمستان سال آینده است، و از همین‌رو پلی‌استیشن تصاویر مفهومی جدیدی را در رابطه با این عنوان منتشر کرده.

پلی‌استیشن تصمیم‌گرفته تا به “معماهای رمزگذاری شده” روی آورد. سونی تعدادی تصویر مفهومی از این عنوان در صفحه توئیتر خود منتشر کرده، و جهت توضیح آن‌ها تنها از یک جمله استفاده کرده است: آن‌ها را رمزگشایی کنید.

برای یک چالش جدید آماده‌اید؟

 تصاویر مفهومی جدید God of War منتظر کسانی هستند که می‌توانند خرابه‌ها/ ویرانه‌های باستانی را ترجمه نمایند!

— PlayStation (@PlayStation) August 30, 2017

پس از اینکه شخصی توانست پیام “Höðr’s Wicked Bite” را رمزگشایی کند، پلی‌استیشن تصاویر مفهومی دیگری را در اختیار هواداران قرار داد. بنظر می‌رسد این تصاویر برروی موجودات، زامبی‌ها و یا چیزهایی که شبیه گروهی یخ زده هستند؛ تمرکز دارند. در پس‌زمینه یکی از این تصاویر می‌توانید پاهای عظیم یک موجود را مشاهده کنید – شاید او Höðr معمای قبلی باشد!

برای آن دسته از دوستانی که با اساطیر نورس آشنایی ندارند، باید عرض کنیم که Höðr خدایی کور، کسی که برادر Baldr و پسر Odin است. با توجه به این موضوع، Höðr شخصیتی متمایل به تاریکی یا سرما دارد – در مورد این عنوان نیز خدای سرما برای “Wicked Bite” منطقی‌تر بنظر می‌رسد.

در تصاویر انتشار یافته می‌توان دشمنان ترسناکی را مشاهده کرد که کریتوس خود را بمانند سپری در جلوی پسرش آترئوس قرار داده تا از وی محافظت کند. همچنین تصویری نیز وجود دارد که معبدی پوشیده در برف را به نمایش می‌گذارد. بعنوان یک یادآوری؛ تمام این تصاویر، تصاویری مفهومی هستند – اینکه این موجودات یا خدایان را در بازی اصلی نیز مشاهده کنیم، مشخص نیست! در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده را مشاهده نمائید:

در نهایت باید گفت که عنوان God of War قرار است در اوایل سال ۲۰۱۸ بصورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شود. 

منبع متن: gamefa