به گزارش پردیس‌گیم به نقل از gamespot، تاریخ انتشار بازی The Pro Evolution Soccer 2018 آنچنان دور نیست، اما اگر شما اشتیاق دارید که قبل از منتشر شدن بازی، آن را امتحان کنید، نسخه‌ی دموی آن در حال حاضر بر روی PS4، PS3، Xbox One و Xbox 360 در دسترس است.

به نظر می‌رسد بر خلاف نسخه نهایی Pes 2018، نسخه‌ی دموی آن بسته به نوع پلتفرم Xbox One یا PS4 حجمی بین 4 تا 5 گیگابایت دارد، که به طرز شگفت‌انگیزی حجم آن بسیار کمتر از نسخه بتا که در تیرماه منتشر شد می‌باشد. اگر به یاد داشته باشید، نسخه بتا حجمی حدود 6 گیگابایت داشت. از طرفی برای PS3 و Xbox 360 نسخه دموی PES 2018 حجمی حدود 1.8 گیگابایت دارد. اما متاسفانه بر روی پلتفرم pc قابل دسترسی نیست و باید تا انتشار نسخه نهایی بازی منتظر باشیم.

در حال حاضر با یازده تیم می‌توان بازی کرد. لیست چند تیم موجود در این نسخه شامل: بارسلونا، لیورپول، بوروسیا دورتموند، اینتر میلان در تیم‌های باشگاهی و برزیل، آرژانتین و آلمان در تیم‌های ملی. این نسخه فقط دو استادیوم دارد: Signal Iduna Park (استادیوم دورتموند) و Camp Nou (استادیوم بارسلونا). با این حال، جالب توجه است که شما نمی‌توانید ترکیب تیم خود را در نسخه آزمایشی تغییر دهید.

در نسخه دموی بازی، مشابه نسخه بتایی که در تیرماه منتشر شده بود، می‌توان مسابقات چند نفره آنلاین بازی کرد، اما در این نسخه دمو چیزی که اضافه شده آن است که برای اولین بار اجازه بازی افلاین را به ما می‌دهد.

دانلود با کیفیت HD - دانلود با کیفیت SD

در پایان لازم به ذکر است که بازی PES 2018 در تاریخ 12 سپتامبر مصادف با 21 شهریور در آمریکای شمالی و 14 سپتامبر یعنی 23 شهریورماه در اروپا و آسیا منتشر می‌شود.

منبع متن: pardisgame