سازنده عنوان Shenmue III آقای یو سوزوکی (Yu Suzuki) تایید کردند که این عنوان بسیار وابسته و مشابه با نسخه‌های قبلی این خواهد بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dsogaming، در مصاحبه اخیر آقای سوزوکی با وبسایت خبری Metro زمان عرضه این بازی را به طور تخمینی سال 2018 اعلام کرد. فارغ از تاخیر زیاد انتشار این عنوان، طرفداران قدیمی این سری بازی از عرضه این بازی خوشحال خواهند شد چرا که به گفته آقای سوزوکی این بازی تا حد زیادی مشابه با اصل این سری بازی خواهد بود.

اجازه دهید تا از آقای سوزوکی برایتان نقل کنیم:

"سبک و استایل این بازی مشابه با عناوین قبلی این سری خواهد بود اما به دنبال این هستیم که ویژگی‌های جدیدی به این بازی اضافه کنیم. سبک کنترل بازی آپدیت خواهد شد چرا که با ورود کنترلرها و تکنولوژی‌های جدید این امر اجتناب ناپذیر است."

"فکر نمی‌کنم که تغییر سبک گیم‌پلی لازم باشد. اگر تغییراتی زیادی در این بخش اعمال کنیم، باعث رنجش بازیکنان قدیمی این سری خواهد شد. البته من به دنبال این هستم که ایده‌های جدیدی را به بازی اضافه کنم و این مورد چالشی برای تیم من است تا این موارد را به بازی اضافه کنند."

"در حال حاضر سعی داریم تا 30درصد از بازی را از نو طراحی کنیم و 70درصد باقی مانده را مشابه با اصل این سری بازی نگه داریم. ولی طراحی بازی پیوسته تغییر می‌کند و من نیز سعی دارم در صورت وجود ظرفیت، ایده‌های جدیدی به بازی اضافه کنم."

"در این مدت تنها روند ساخت بازی تغییر نکرده است. در تمام این مدت من فیلم‌های زیادی دیده‌ام که شاید بتوان گفت در این 15 سال حدود 800 فیلم تماشا کرده‌ام و این فیلم‌ها تاثیر زیادی بر بازی خواهند گذاشت و ایده‌هایی از آنها برای افزودن به Shenmue III دریافت کرده‌ام."

"و در نهایت می‌گویم که تجارب من از حوزه‌های مختلف بر روی این بازی تاثیرگذار خواهند بود و البته باید توجه داشت که در بازی Shenmue III با امکانات مختلفی سروکار داریم. در طراحی این بازی مشابه با گذشته امکانات بیشتری در دسترس است و به همین دلیل باید برای انتخاب قسمت‌های جدید توجه ویژه‌ای به خرج داد."

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

همچنین امروز استودیو Ys Net امروز سه تصویر جدید از عنوان Shenmue III منتشر کرد. گرافیک بازی در این تصاویر که به نظر می‌رسد مربوط به جدیدترین نسخه بازی هستند تا‌حدی نسبت به گذشته ارتقا پیدا کرده و همچنین کیفیت مدل‌ها نیز بهبود یافته است. در ادامه شاهد این تصاویر جدید باشید.

<جهت مشاهده در اندازه واقعی بر روی تصاویر کلیک کنید.>

تماشا کنید: سه تصویر جدید از عنوان Shenmue III منتشر شد

تماشا کنید: سه تصویر جدید از عنوان Shenmue III منتشر شد

تماشا کنید: سه تصویر جدید از عنوان Shenmue III منتشر شد

عنوان Shenmue III در زمانی نامشخص و در سال 2018 برای پلتفرم PC و PS4 منتشر خواهد شد.

منبع متن: pardisgame