استدیوی Luckshot Games ساعاتی قبل از عنوان Sausage Sports Club رونمایی کرد. بازیی طراحی شده بر اساس فیزیک، که در آن حیواناتی با گردن‌های آویزان، در یک برنامه ورزشی و تلویزیونی واقع‌نما، با یکدیگر رقابت خواهند کرد. این عنوان قرار است پاییز امسال برای نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی (به واسطه شبکه استیم) منتشر شود. […]

Sausage Sports Club برای نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی معرفی شد

استدیوی Luckshot Games ساعاتی قبل از عنوان Sausage Sports Club رونمایی کرد. بازیی طراحی شده بر اساس فیزیک، که در آن حیواناتی با گردن‌های آویزان، در یک برنامه ورزشی و تلویزیونی واقع‌نما، با یکدیگر رقابت خواهند کرد. این عنوان قرار است پاییز امسال برای نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی (به واسطه شبکه استیم) منتشر شود.

در ادامه می‌توانید توضیحات منتشر شده از این بازی توسط استدیوی Luckshot Games را، مطالعه کنید.

اطلاعات کلی

Sausage Sports Club عنوانی براساس فیزیک بوده، که در آن حیواناتی دوست داشتنی با گردن‌های آویزان، در یک برنامه ورزشی و تلویزیونی واقع‌نما، با یکدیگر رقابت خواهند کرد. با حداکثر ۸ دوست خود در بخش Free Play وارد مسابقه شوید، جایی که در بخش‌های مختلفی چون فوتبال، سومو، تسخیر پرچم و موارد بیشتر، روبروی یکدیگر قرار خواهید گرفت. دوست ندارید رقابت کنید؟ در بخش Adventure Mode که به صورت یک تا ۴ نفره قابل بازی بوده، در دنیای مملو از اسباب‌بازی این عنوان به گشت و گذار پرداخته، و با دیگر شرکت کنندگان در این برنامه تلویزیونی آشنا شوید. به هر صورتی که این عنوان را تجربه نمایید، با پیشروی در بازی شخصیت‌های قابل بازی جدید، لباس‌های تازه و زمین‌های مسابقه جدیدی را باز خواهید کرد.

ویژگی‌های کلیدی

  • وقتی نینتندو سوییچ خود را در حالت دستی استفاده می‌کنید، از بخش Adventure Mode به صورت تک نفره یا با همکاری بازیکنان دیگر، لذت ببرید.
  • در خانه و بر روی تلویزیون خود، در بخش Free Play، تا حداکثر با ۸ بازیکن بر روی یک کنسول به رقابت بپردازید.
  • از لرزش HD و ویژه کنسول نینتندو سوییچ در هر برخورد فیزیکی خود با محیط، لذت ببرید.
  • از کنترل‌های حرکتی Joy-Con استفاده کرده، تا گردن شخصیت خود را کنترل نموده و با ظرافت کامل از موانع رد شوید.

در ادامه می‌توانید اولین تصاویر منتشر شده از عنوان Sausage Sports Club را، مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa