صحبت‌های مدیرعامل اکتیویژن در مورد بخش مرکزفرماندهی عنوان Call of Duty: WWII و اهداف آنان از ارائه این بخش. استودیوی Sledgehammer Games در حال افزودن نوآوری‌های بسیاری به عنوان Call of Duty: WWII است که قطعا تغییراتی را در سری ایجاد خواهد نمود – حتی اگر بازگشت به دوران جنگ‌جهانی دوم تاکنون این کار را انجام نداده باشد. […]

بخش مرکزفرماندهی Call of Duty: WWII ممکن است در نسخه‌های آتی سری نیز وجود داشته باشد

صحبت‌های مدیرعامل اکتیویژن در مورد بخش مرکزفرماندهی عنوان Call of Duty: WWII و اهداف آنان از ارائه این بخش.

استودیوی Sledgehammer Games در حال افزودن نوآوری‌های بسیاری به عنوان Call of Duty: WWII است که قطعا تغییراتی را در سری ایجاد خواهد نمود – حتی اگر بازگشت به دوران جنگ‌جهانی دوم تاکنون این کار را انجام نداده باشد. اما در این بین یک بخش مخصوص وجود دارد که می‌تواند مدت زیادی را بهمراه سری Call of Duty سپری کند، و این تنها بسته به علاقه طرفداران خواهد بود.

مدیرعامل شرکت اکتیویژن آقای اریک هریشبرگ (Eric Hirshberg) در گفتگو با وب‌سایت Game Informer اعلام نمود که بخش مرکزفرماندهی عنوان Call of Duty: WWII اگر مورد استقبال قرار گیرد، ممکن است راهی نسخه‌های آتی سری نیز شود.

حقیقتا این قضیه وابسته به بازخوردهای طرفداران است. احساس ما در مورد این بخش چنین است که؛ شما آن را می‌بینید و می‌گویید: “مرکزفرماندهی می‌تواند ویژگی جدیدی در سری باشد”. قطعا اگر مرکزفرماندهی مورد استفاده بازیکنان قرار گیرد و اگر آن را دوست داشته باشند، در آینده این بخش موثر خواهد بود. این بخش شبیه مکانی اجتماعی است که می‌توان در محیطی کاملا سه‌بعدی و نه تنها بصورت صوتی و یا چت، با افراد دیگر ارتباط برقرار کرد. مینی گیم‌های داخل مرکزفرماندهی بسیار جذاب و لذت‌بخش هستند، ارتباط با سایر افراد بسیار هیجان‌انگیز است، پاداش‌های بسیاری برای بازگشت روزانه بازیکنان وجود دارد؛ بنابراین فکر می‌کنم مرکزفرماندهی طراحی مهندسی شده‌ای داشته باشد. و درنهایت هنگامی که بازیکنان از این بخش استفاده می‌کنند، باید نتیجه را مشاهده نمود! تا آن موقع تمامی صحبت‌ها جنبه تئوری دارند.

در ادامه ایشان اذعان داشتند که امیدوار است این بخش به‌دلیل جمع‌آوری بازیکنان در کنار هم، مورد توجه و استقبال قرار گیرد.

این بخش قطعا پتانسیل این را خواهد داشت که به روشی جدید برای تعاملات اجتماعی بازیکنان بدل شود. و بنظر من، ما راه درستی را درپیش گرفته‌ایم… بحث و بررسی‌های بسیاری صورت گرفته‎اند تا مطمئن شویم راهی که میریم درست است. حتی اگر این بخش شکست بخورد، بنظرم ما اشتباه درستی را مرتکب شده‌ایم، زیرا Call of Duty عنوانی است که بازیکنان بسیاری آن را باهم تجربه می‌کنند. و مجدد به این نکته اشاره می‌کنم، که این بخش تنها یک تجربه اجتماعی گسترده نیست. اکثر اوقاتی که شما با هم‌تیمی‌هایتان هستید، در حال بازی کردن هستید، میلیون‌ها مایل و ساعت در بازی طی می‌کنید، آدرنالین خونتان بالا می‌رود و در واقع هیچ عنوانی وجود ندارد که چنین شیوه برقراری ارتباط را برایتان رقم بزند. بنظر من مرکزفرماندهی مکانی است که سبب ارتقای سری Call of Duty خواهد شد.

بنابراین بسیار خرسندم که تیم ما چنین عملی را انجام داده، و برایم بسیار جذاب است که واکنش طرفداران را نسبت به این بخش ببینم. احتمال بسیاری وجود دارد که این بخش بخوبی عمل کند و همچنین طرفداران آن را دوست داشته باشند. “ارتباط با چت فکر می‌کند سریعتر است! خواهیم دید…”.

عنوان Call of Duty: WWII قرار است در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶)  برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شود. 

منبع متن: gamefa