همان‌طور که می دانید استودیو Sledgehammer Games با نسخه امسال Call of Duty در حال بازگشت به جنگ جهانی دوم است و توسعه‌دهندگان نیز اهداف بلندی برای توسعه بازی دارند. به تازگی مدیر ارشد توسعه استودیو یعنی آقای "مایکل کاندری" (Michael Condrey) اعتراف کرد که آن‌ها امید دارند Call of Duty: WW II تبدیل چیزی همانند فیلم "نجات سرباز رایان" منتها در صنعت بازی بازی شود. و بخشی از آن را نیز مدیون قدرت افزایش‌یافته تکنولوژی‌های جدید می‌داند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Game Informer، بتای بازی Call of Duty: WWII قرار بود در تاریخ یکم سپتامبر مصادف با 10 شهریور راه اندازی شود، اما Activision بازی را برای بازیکنانی که کد دارند یا هر کسی که پیش از این بازی را برای کنسول سفارش داده بود، یک روز زودتر عرضه کرد.

دانلود کیفیت HD - دانلود کیفیت SD

بتای دوم، برای Xbox One و PlayStation 4 منتشر شده است، و برخی از محتویاتی را شامل می‌شود که در اولین بتا قرار نگرفته بودند، درصورتی که بتای اول منحصرا برای PlayStation 4 عرضه شده بود، با وجود این تفاوت‌ها، نقشه چند نفره the Aachen است که در این نسخه بتا جدید می‌باشد.

نسخه بتا از امروز و تا روز دوشنبه 4 سپتامبر یعنی 13 شهریور در دسترس خواهد بود. عنوان Call of Duty: WWII در تاریخ 4 نوامبر (12 آبان) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد بازی چیست؟ آیا عنوان CoD: WWII می‌تواند موفقیت گذشته این عنوان را تکرار کند و یا در مقابل عنوان Battlefield شکست خواهد خورد؟

منبع متن: pardisgame