Pathologic یک بازی اول شخص ، ترسناک – ماجراجویی ،سوروایول  و RPG است که در سال 2005 توسط استودیوی مستقل Ice Pick Lodge  منتشر شد. این استودیو یک کمپین kickstarter راه‌اندازی کرد تا برای بازسازی بودجه جمع کند، که بسیار هم موفقیت آمیز بود اما بعد از آن استودیو تصمیم گرفت که بازی اصلی را دوباره به روزرسانی کرده و تحت عنوان Pathologic Classic HD دوباره منتشر کند، در حالیکه هنوز در حال بازسازی بازی اصلی بود. دلیل این ریمستر و بازسازی همزمان این بود که Pathologic جدید قرار بود از چند جهت مختلف بازسازی شود، در حالیکه Classic HD به مردم این فرصت را می‌دهد تا این بازی عجیب را به صورت دست نخورده و با گرافیک و ترجمه‌ی انگلیسی بهتر تجربه کنند.  این ایده‌ی خوبی است اما باعث سردرگمی می‌شود. برای اینکه این مشکل پیش نیاید TinyBuild اعلام کرد که نسخه‌ی بازسازی شده، Pathologic 2 نام خواهد داشت .

به گزارش پردیس گیم و به نقل از PcGamer، سبک بازی Pathologic 2، ترسناک ، سوروایول و جهان‌باز است که شما در آن سعی می‌کنید از  طاعون فرار کنید، و از آنجایی که تنها پزشک این شهر هستید باید قبل از سرایت پیدا کردن مریضی به همه جا، شهر را نجات دهید. ولی یک مشکل وجود دارد، شما تنها 12 روز فرصت دارید که کارهای لازم را انجام دهید. در این بین باید آب و غذا پبدا کنید و بخوابید، در حالیکه سعی می‌کنید مبتلا نشوید.

 دانلود با کیفیت HD  - دانلود با کیفیت SD

TinyBuildsهمچنین گفت که در حال همکاری با تیم Ice-Prick Lodge  است تا بتواند بازی را بیشتر توسعه دهد. یعنی مثلا بتواند نسخه‌ی آلفا را هم به زودی به دست حامیان kickstarter برساند تا استودیو بتواند نظرات آنها را بداند و بازی را بر اساس این بازخورد ها جلو ببرد.

در پایان دیدگاه شما در مورد این خبر و بازی Pathologic چیست؟

منبع متن: pardisgame