عنوان Dead Rising 4 سرانجام برای PS4 تایید شد + جزئیات، تریلر و تصاویر

شرکت Capcom امروز سرانجام عرضه عنوان Dead Rising 4 را برای کنسول PS4 تایید کرد.

این بازی در تاریخ 5 دسامبر 2017 (سه‌شنبه، ۱۴ آذر ۱۳۹۶) در آمریکا شمالی و اروپا تحت عنوان Dead Rising 4: Frank’s Big Package برای کنسول نسل هشتمی Sony با قیمت 49.99 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت. این پکیج تمامی محتوایت اضافی و بسته‌های دانلودی که تاکنون برای نسخه PC و Xbox One عرضه شده را شامل می‌شود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، اما این نسخه یک محتوای ویژه را نیز در خود جای داده که Capcom Heroes نام دارد. این پکیج به شخصیت اصلی بازی یعنی فرانک وست این اجازه را می‌دهد که پوشش چندین شخصیت کلاسیک Capcom را به تن کرده و حمله‌های ویژه آنها را بر روی دشمنان انجام دهد.

محتوای  Dead Rising 4: Frank’s Big Package به شرح زیر می‌باشد:

•    عنوان Dead Rising 4 با آخرین بروزرسانی همراه با همه تنظیمات سختی.
•    تمامی محتویات دانلودی بازی شامل پکیج Stocking Stuffer Holiday، Frank Rising و Super Ultra Dead Rising 4 Mini Golf
•    تمامی محتویات هدیه بازی شامل پکیج پوشش‌های Street Fighterو پکیج‌های My Bloody Valentine، Candy Cane Crossbow ،Sir-Ice-A-Lot ،Slicecycle ،Sir-Ice-A-Lot ،Ugly Winter Sweater و X-Fists
•    پکیج ویژه Capcom Heroes – ارائه‌دهنده یک تجربه کاملا جدید که به قهرمان داستان فرانک وست امکان این را می‌دهد که لباس چندین شخصیت کلاسیک Capcom را به تن کرده و عملکردی مشابه آنها داشته باشد و حملات آنها را انجام دهد.

لازم به ذکر است که افرادی که Dead Rising 4 را بر روی Xbox One، Steam  یا Windows 10 خریداری کرده باشند نیز پکیج Capcom Heroes را به‌صورت یک بروزرسانی رایگان دریافت خواهند کرد.

در حال حاضر جزئیاتی از میزان فروش Dead Rising 4 در دسترس نیست اما بر اساس آخرین اعلام Capcom این بازی نتوانست انتظارات فروش را برآورده کند و حتی تعداد نسخه‌های ارسالی آن به فروشگاه‌ها به یک میلیون نسخه نیز نرسید. باید دید که آیا عرضه بازی بر روی PS4 می‌تواند به فروش بیشتر آن کمک کند یا خیر.

در ادامه اولین تریلر و تصاویر نسخه PS4 را شاهد باشید.

 دانلود با کیفیت SDدانلود با کیفیت HD

<جهت مشاهده در اندازه واقعی بر روی تصاویر کلیک کنید.>

http://gematsu.com/gallery/cache/dead-rising-4-franks-big-package/september-1-2017/Dead-Rising-4-Franks-Big-Package_2017_09-01-17_015.png_600.jpg http://gematsu.com/gallery/cache/dead-rising-4-franks-big-package/september-1-2017/Dead-Rising-4-Franks-Big-Package_2017_09-01-17_013.jpg_600.jpg

منبع متن: pardisgame