شرکت ناتسومه (Natsume) اعلام کرده که عنوان River City: Rival Showdown در ماه نوامبر (آبان ماه)، به دو صورت دیجیتالی و فیزیکی در منطقه آمریکای شمالی، منتشر خواهد شد. این عنوان که در انحصار کنسول دستی نینتندو ۳DS بوده، قرار است با قیمت ۲۹.۹۹ دلار عرضه شود. اولین نسخه‌های فیزیکی این عنوان، شامل تعداد محدودی […]

تاریخ انتشار نسخه غربی River City: Rival Showdown مشخص شد

شرکت ناتسومه (Natsume) اعلام کرده که عنوان River City: Rival Showdown در ماه نوامبر (آبان ماه)، به دو صورت دیجیتالی و فیزیکی در منطقه آمریکای شمالی، منتشر خواهد شد. این عنوان که در انحصار کنسول دستی نینتندو ۳DS بوده، قرار است با قیمت ۲۹.۹۹ دلار عرضه شود.

اولین نسخه‌های فیزیکی این عنوان، شامل تعداد محدودی جا کلیدی زنجیری بوده، که به عنوان پاداش به خریداران این عنوان داده خواهند شد. در ادامه می‌توانید توضیحات منتشر شده از این عنوان توسط شرکت ناتسومه را مطالعه نمایید.

اطلاعات کلی

عنوان River City: Rival Showdown که به مناسبت سالگرد ۳۰ سالگی سری Kunio-Kun در کشور ژاپن منتشر شده بود، داستان اصلی River City Ransom را برداشته و خط‌های داستانی جدید، پایان‌های تازه و یک سیستم مبارزات داینامیک به آن افزوده است، که مبارزه‌های سری Kunio-Kun را به صورت هیجان انگیز و جدیدی، به تکامل رسانده‌اند!

در یک شب کاملا معمولی، Kunio توسط دو مهاجم مرموز مورد حمله قرار می‌گیرد. در کنار این موضوع، معشوقه Riki نیز ناپدید شده، و این Kunio بوده که باید حقایق پشت این وقایع را کشف کند! Kunio تنها سه روز فرصت داشته تا پرده از این راز بردارد، و او برای شکست دادن دشمنانی که سر راهش قرار می‌گیرند، به کمک شما نیاز دارد. در این عنوان اکشن سریع، با چهره‌های آشنایی از سری River City ملاقات کرده، و با شخصیت‌های کاملا جدید موجود در این عنوان مبارزه نمایید.

اطلاعات کلیدی

  • خط‌های داستانی متفاوت و پایان‌های کاملا جدید
  • چرخه شبانه روزی
  • عنوان مبارزه‌ای Double Dragon به عنوان یک بخش فرعی درون بازی قرار داده شده است
  • وجود حملات بسیار ویژه‌ای چون Turbo Stone Hands
  • امکان بازی دو نفره به صورت محلی
  • دارای چندین درجه سختی مختلف

در ادامه می‌توانید جدیدترین تصاویر منتشر شده از عنوان River City: Rival Showdown را مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa