استودیوی Wildcard اعتقاد دارد ARK یک بازی 60 دلاری عالی است و ارزش این قیمت را دارد Studio Wildcard، سازنده‌ی بازی ARK: Survival Evolved در عرضه‌ی کامل این بازی با موانع زیادی مواجه شد. علیرغم اینکه این عنوان در بحث فروش بسیار موفق بود ( بیش از 5 و نیم میلیون فروش در نسخه‌ی PC )، اما افزایش قیمت ناگهانی بازی در روابط عمومی آن‌ها مشکلاتی ایجاد کرد. 

این افزایش قیمت به 60 دلار باعث شد بسیاری از طرفداران و سازندگان نسبت به این تصمیم خشمگین شوند.  

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از wccftech، "جرمی استایگلیتز" (Jeremy Stieglitz) طی مصاحبه‌ای با Eurogamer در مورد اتفاقات پشت پرده و ارزش بازی توضیحاتی داد:

"ما متوجه نشده‌ بودیم که برای وارد شدن به قفسه‌ی فروشگاه‌ها باید قیمتی مشابه با نسخه‌ی دیجیتالی داشته باشیم آن هم نه در روز عرضه بلکه قبل از آن. ما به انجام اینکار برای مسئله‌ی ‌پیش‌فروش بازی نیاز داشتیم. 

ما سعی کردیم در سریع‌ترین زمان ممکن آن‌را به اشتراک بگذاریم اما آن مقدار که ‌می‌خواستیم وقت نداشتیم. تنها چند هفته قبل از اینکه اینکار باید انجام می‌شد متوجه آن شدیم. در نهایت هم این‌کار بسیار سخت بود. با این حال الان فکر می‌کنیم که این عنوان یک بازی عالی 60 دلاری است و ارزش این قیمت را دارد."

او همچنین در مورد عرضه‌ی یک گسترش‌دهنده‌ی پولی گفت:

"ما نمی‌دانستیم که این‌کار چه بازخوردی خواهد داشت. حال باید بگویم که من دیگر این‌کار را برای یک بازی Early Access نخواهم کرد و به هیچ توسعه‌دهنده‌ای این پیشنهاد را نمی‌کنم."

حال که ARK بالاخره عرضه شده است، دیدگاه شما در مورد آن چیست؟ آیا در حال انجام این بازی هستید؟

منبع متن: pardisgame