Absolver ساخته‌ی اسلوکلپ (Sloclap)، رکوردهای عرضه‌ی یک بازی توسط دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) را جابه‌جا کره و به بزرگ‌ترین عنوان این شرکت  تبدیل شده است. فورک پارکر (Fork Parker)، مدیر عامل دیوالور دیجیتال، این خبر را از طریق حساب توئیتر خود اعلام کرده و گفته است: Absolver، بزرگ‌ترین بازی دیوالور دیجیتال از لحاظ عرضه تا […]

Absolver بزرگ‌ترین بازی Devolver Digital است

Absolver ساخته‌ی اسلوکلپ (Sloclap)، رکوردهای عرضه‌ی یک بازی توسط دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) را جابه‌جا کره و به بزرگ‌ترین عنوان این شرکت  تبدیل شده است.

فورک پارکر (Fork Parker)، مدیر عامل دیوالور دیجیتال، این خبر را از طریق حساب توئیتر خود اعلام کرده و گفته است:

Absolver، بزرگ‌ترین بازی دیوالور دیجیتال از لحاظ عرضه تا کنون است.

پس از این خبر، وب‌سایت PCGamesN به سراغ دیوالور دیجیتال رفته و از سوی سخن‌گوی رسمی این شرکت، توضیحات زیر را دریافت نموده است:

دیوالور از کار با اسلوکلپ برروی اولین عنوان جاه‌طلبانه‌ی آن‌ها یعنی Absolver، بسیار سرافراز و مفتخر است؛ عنوانی که چه از لحاظ درآمدزایی و تعداد بازیکنان همزمان و چه از لحاظ نظر شخصی، بزرگ‌ترین عنوان ما بوده است.

علاوه بر این‌ها، دیوالور دیجیتال تایید نموده که مجموع بازیکنان همزمان تقریبی Absolver برروی هر دو پلتفرم پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی، به حدود ۳۰٫۰۰۰ می‌رسد. ضمناً طبق گفته‌ی اسلوکلپ، مشکلات سرور و فنی این بازی طی به‌روزرسان‌های آینده رفع خواهند شد.

Absolver که میانگین نمرات آن در متاکریتیک «۷۹» ثبت شده است، هم‌اکنون در دسترس رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ قرار دارد.

منبع متن: gamefa