امسال، الکترونیک آرتز بخش‌های هیجان انگیز جدیدی به FIFA 18 اضافه خواهد کرد که بخشی از این تغییرات، در بخش Career Mode اتفاق خواهند افتاد. کم‌تر از ۱ ماه تا عرضه این بازی زمان باقی مانده است و سرانجام الکترونیک آرتز جزئیات بیشتری از بخش Career Mode و تغییرات آن نسبت به FIFA 17 منتشر […]

اطلاعات جدیدی از بخش Career Mode بازی FIFA 18 منتشر شد + جزئیات دیگر

امسال، الکترونیک آرتز بخش‌های هیجان انگیز جدیدی به FIFA 18 اضافه خواهد کرد که بخشی از این تغییرات، در بخش Career Mode اتفاق خواهند افتاد.

کم‌تر از ۱ ماه تا عرضه این بازی زمان باقی مانده است و سرانجام الکترونیک آرتز جزئیات بیشتری از بخش Career Mode و تغییرات آن نسبت به FIFA 17 منتشر کرده است. بزرگ‌ترین بهبودی که در بخش Career Mode نسخه جدید این بازی ایجاد شده است، هماهنگ شدن نقل و انتقالات دنیای واقعی، با این بخش است. اما این تمام ماجرا نیست؛ در ادامه با ارائه جزئیات بیشتر از بخش‌های دیگر این بازی در خدمت شما خواهیم بود.

به‌غیر از پیشنهاد دادن به بازیکنان مختلف و منتظر ماندن برای پاسخ آن‌ها از طریق ایمیل، FIFA 18 این اجازه را به شما خواهد داد که مذاکرات نقل و انتقال بازیکنان را مشابه زمان دنیای واقعی انجام دهید. همچنین لازم به ذکر است که این مذاکرات در قالب میان‌پرده‌های جذاب انجام خواهد شد تا هیجان آن به طور کامل به بازی‌باز منقل شود. این بخش به این صورت انجام خواهد شد که شما در ابتدا جلسه‌ای با نماینده باشگاه مورد نظر، برگزار خواهید کرد و در قالب پرسش و پاسخی کوتاه، بر سر قیمت قرارداد بازیکن مورد نظر، به توافق خواهید رسید. اما قبل از آن نیز مذاکراتی با مدیربرنامه‌های بازیکن مورد نظر، بر سر شرایط شخصی، انجام خواهید داد.

زمانی که این نقل و انتقال کامل شود، شما شاهد پخش کلیپی جذاب خواهید بود که از اخبار پخش خواهد شد. بعد از آن نیز شاهد جریان داشتن اتفاقاتی نظیر دنیای واقعی، نظیر کنفرانس مطبوعاتی مربی تیم و بازیکن خریداری شده خواهیم بود که در این بخش خبرنگاران با طرح سوالاتی، از جزئیات و بندهای قرارداد بازیکن جدید، مطلع خواهند شد. همچنین کلیپ‌ها و میانپرده‌هایی از این دست، در طول بازی و در زمانی که فردی برنده جایزه بهترین بازیکن ماه شود نیز پخش خواهند شد. ما این چنین میان‌پرده‌هایی را در زمان برنده شدن یک جام نیز شاهد خواهیم بود.

بخش تمرینات این بازی نیز گسترده‌تر شده است. بدین صورت که با اضافه شدن ۱۵ تمرین جدید، شما می‌توانید بازیکنان را به چالش بکشید و مهارت خودتان را افزایش دهید. همچنین شما می‌توانید با ساختن تمرینات و مهارت‌های مخصوص خود، آن‌ها را برای یک یا چند بازیکن مختلف فعال کنید. الکترونیک آرتز اعلام کرده است که این کار می‌تواتند باعث پیشرفت بازیکنان جوان و همینطور کمک برای بهبود بازیکنان از بند مصدومیت شود.

به طور کلی در شماره جدید بازی ورزشی FIFA، تمامی بخش‌ها به نزدیک‌تر شدن این بازی به دنیای واقعی کمک می‌کنند. یکی از بخش‌هایی که امسال با ایجاد تغییرات گسترده، سعی بر واقعی‌تر شدن آن شده است، بخش Career Mode می‌باشد. این بخش با فراهم آوردن ویژگی‌هایی که مانند دنیای واقعی خواهند بود، سعی بر ایجاد فضایی متنوع‌تر و عمیق‌تر داشته است. همچنین از دیگر تغییرات به وجود آمده در نسخه جدید می‌توان به این اشاره کرد که شما در عنوان FIFA 18 قادر خواهید بود در طول مسابقه و بدون نگه داشتن بازی، دست به تعویض بازیکنان خود بزنید. این قابلیت جدید با اضافه شدن به این بازی، سعی بر درجریان نگه‌داشتن بازی کرده است تا شما بتوانید بدون ایجاد توقف در روند بازی، بازیکنان مورد نظر خود را تعویض کنید.

استفاده بازی FIFA 18 از موتورگرافیکی Frostbite، باعث شده که این بازی از پس اجرای تمام این ویژگی‌ها برآید. در واقع برگ برنده FIFA 18 را می‌توان تا حدودی موتورگرافیکی قدرتمند آن دانست. هنوز مشخص نیست که کدام یک از این ویژگی‌های جذاب، در نسخه نینتندو سوییچ این بازی نیز وجود خواهند داشت. همچنین با وجود عدم بهره‌مندی این نسخه از بازی، از موتورگرافیکی Frostbite، می‌توان انتظار این را داشت که بسیاری از ویژگی‌های منحصر به فرد این بازی در نسخه نینتندو سوییچ آن وجود نداشته باشند.

همچنین الکترونیک آرتز برای بخش Ultimate Team بازی FIFA 18 نیز ماه گذشته اطلاعات زیادی منتشر کرد. از جمله این خبرها این بود که این بخش در شماره جدید این بازی، از ویژگی Stories بهره‌مند خواهد بود که به واسطه آن می‌توانیم در این بازی شاهد عرضه کارت‌هایی برای ستارگان بازنشسته دنیای فوتبال باشیم. در این بخش برای هرکدام از ستارگان ۳ کارت محتلف وجود خواهد داشت که متناسب با ۳ دوره مختلف ورزشی این افراد، در نظر گرفته شده است. این ۳ کارت هرکدام نشان دهنده ۳ دوره مختلف از دوران بازیگری این افراد می‌باشد. همچنین الکترونیک آرتز اعلام کرده است که در بخش FUT امسال، شاهد تغییرات زیادی خواهیم بود که بازی‌بازان در موعد مناسب از این جزئیات مطلع خواهند شد.

این بازی برای اولین بار در ماه جوئن امسال معرفی شد و قرار است که در تاریخ ۲۹ سپتامبر برابر با ۷ام مهر برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۳ و ۴، ایکس‌باکس وان و ۳۶۰، رایانه‌های شخصی و همینطور نینتندو سوییچ منتشر شود. کسانی که نسخه Ronaldo Edition و یا Icon Edition را پیش‌خرید کنند، می‌توانند این بازی را ۳ روز زودتر از عرضه رسمی بازی کنند در حالی که مشترکین سرویش EA Access و Origin Access نیز می‌توانند از تاریخ ۲۱ام سپتامبر تجربه ۱۰ ساعته از این بازی برروی ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ داشته باشند.

شما می‌توانید در پایان خبر تصاویر جدیدی که از بخش Career Mode بازی FIFA 18 منتشر شده‌اند را تماشا کنید:

منبع متن: gamefa