به گزارش پردیس‌گیم به نقل از gamespot، همانطور که مطلع هستید، به لطف همکاری Square Enix و Ubisoft، ناشران دو بازی «Final Fantasy» و « Assassin’s Creed»، بازیکنان قادر خواهد بود بازی Final Fantasy 15 را در نقش قاتل حرفه‌ای اجرا کنند.

Square Enix، بسته الحاقی رایگانی را برای Final Fantasy 15 عرضه کرد که یک فستیوال با نام The Assassin’s Festival را به شهر Lestallum می‌آورد و شما در Lestallum می‌توانید به قاتل حرفه ای تبدیل شوید. این شهر پر از بنر، پرچم و مجسمه‌ است تا بازی بیشتر تم Assassin’s Creed را به خود گرفته باشد.

لباس شخصیت اصلی بازی Assassin’s Creed: Origins برای شخصیت‌های Final Fantasy 15 منتشر شده است. با این بسته الحاقی شما برخی از ویژگی‌های فرقه Assassin را دریافت می‌کند و می‌تواند بازی اساسین را در دنیای فاینال فانتزی تجربه کنید.

9 دقیقه از گیم‌پلی جشنواره اساسین‌ها (The Assassin’s Festival) بازی Final Fantasy 15 را برای شما تهیه کردیم. شما را به دیدن این ویدیو دعوت می‌کنیم:

دانلود با کیفیت HD - دانلود با کیفیت SD

بسته الحاقی The Assassin’s Festival در تاریخ 31 آگوست برابر 9 شهریور در دسترس قرار گرفت. این جشنواره برای مدتی محدود در دسترس خواهد بود و در تاریخ 11 بهمن به پایان می‌رسد.

منبع متن: pardisgame