به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dsogaming، اواخر روز گذشته یوتبری بنام Nicobass ویدیو کوتاهی از بازسازی عنوان Tomb Raider 2 با نام Tomb Raider The Dagger of Xian در موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4 منتشر کرد. در پایین همین صفحه می‌توانید تصاویر این عنوان را با کیفیت 4K مشاهده کنید.

آنطور که به‌نظر می‌رسد عنوان Tomb Raider The Dagger of Xian از بافت بسیار خوبی برخوردار است و از آن مهم‌تر شخصیت قهرمان داستان، لارا (Lara)  فوق‌العاده به‌نظر می‌آید. ویژگی‌های گرافیکی جدیدی به این عنوان افزوده شده است که می‌توان به انعکاس نور لنز (Lens Flares) و علف‌های منعطف اشاره کرد. اکنون لارا می‌تواند با بالا رفتن و جستجو در محیط بازی لباس‌های خود را کثیف کند و برخلاف گذشته این‌بار محیط بازی بر ظاهر او تاثیرگذار خواهد بود.

اجازه دهید تا کمی هم در مورد پیرامون این بازی صحبت کنیم. Nicobass به تنهایی و قریب به دو سال متوالی برای بازسازی این عنوان زمان صرف کرده است و با وجود اینکه بازی بسیار زیبا به‌نظر می‌رسد اما بعید است که او بتواند تمام این عنوان را از نو بسازد. تا به همین‌جا نیز باید از وی به‌خاطر انتشار این دمو سپاسگذار باشیم. در نهایت بازسازی این بازی وقت زیادی از او خواهد گرفت و به همین دلیل ممکن است که او نتواند این بازی را تکمیل کند ولی از طرفی هم این کار بیشتر یک کار حرفه‌ای است تا کاری از روی سرگرمی، پس همچنان احتمال اندکی وجود دارد که Nicobass ساخت این عنوان را تمام کند.

نکته جالب در مورد این بازی این است که اجرای این عنوان روی پلتفرم PC از بسیاری از بازی‌های نسل حاضر عملکرد بهتری دارد. البته کارت‌گرافیک Nvidia GTX 980 Ti نتوانست تا این عنوان را با رزولوشن 1080P و در بالاترین سطح تنظیمات گرافیکی با سرعت 60 فریم بر ثانیه اجرا کند ولی میانگین نرخ فریم در حدود 55fps بود.

برای راحتی کاربران در دیدن تصاویر، سایز آنها را به 1080P کاهش داده‌ایم. اگر علاقه‌مند هستید تا تصاویر اصلی با کیفیت 4K را مشاهده کنید، می‌توانید از اینجا آنها را در قالب یک فایل Zip دریافت کنید. در ادامه از شما دعوت می‌کنیم تریلر و تصاویر زیبایی از این بازسازی را تماشا نمایید:

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

   

   

   

   

   

نظر شما در این مورد چیست؟ اگر این بازی به‌صورت عمومی منتشر شود، قصد تجربه آن را دارید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame