در پنل Inside Gearbox Software طی رویداد PAX West 2017، مدیرعامل گرباکس سافت‌ور (Gearbox Software) یعنی رندی پیچ‌فورد (Randy Pitchford)، اشاراتی به عنوان مورد انتظار Borderlands 3 داشته است. پیچ‌فورد گفته است که می‌داند افراد بسیاری به‌خاطر Borderlands در این پنل حضور یافته‌اند و انتظار اطلاعات بیشتر و جدیدی از آن را دارند. به همین دلیل، وی […]

۹۰ درصد از کارکنان گرباکس در حال کار برروی Borderlands 3 هستند

در پنل Inside Gearbox Software طی رویداد PAX West 2017، مدیرعامل گرباکس سافت‌ور (Gearbox Software) یعنی رندی پیچ‌فورد (Randy Pitchford)، اشاراتی به عنوان مورد انتظار Borderlands 3 داشته است.

پیچ‌فورد گفته است که می‌داند افراد بسیاری به‌خاطر Borderlands در این پنل حضور یافته‌اند و انتظار اطلاعات بیشتر و جدیدی از آن را دارند. به همین دلیل، وی توضیح داده که تعداد کارکنان استودیوی اصلی و مرکزی گرباکس واقع در فریسکوی تگزاس، حدود ۳۰۰ نفر است و همچنین، بیش از ۷۰ نفر دیگر نیز در استودیوهای جدید شهر کبکِ کانادا مشغول به کار هستند. پیچ‌فورد به این موضوع هم اشاره نموده است که گرباکس از توسعه‌دهندگان دیگری نیز کمک می‌گیرد که بین ۵۰ تا ۱۰۰ نفر یا بیشتر هستند.

در ادامه‌ی این صحبت‌ها، رندی پیچ‌فورد اظهار داشته است که حداقل ۹۰ درصد از کارکنان و توان تولیدی گرباکس به عنوانی اختصاص داده شده که بیشتر طرفداران خواهان آن هستند. طبیعتاً این عنوان چیزی نیست به‌جز Borderlands 3.

با این حال، پیچ‌فورد این نکته را متذکر شده که گرباکس سافت‌ور حال به‌عنوان یک ناشر نیز کار می‌کند و طبق قوانین، “یک محصول تا زمانی که معرفی نشده باشد، وجود ندارد”. به همین دلیل و به‌خاطر جلوگیری از ایجاد هرگونه مشکل دیگری، وی از صحبت بیشتر درخصوص این موضوع اجتناب نموده است.

در آخر، هنوز پس از شایعه‌های مختلف و اشارات سازندگان به نسخه‌ی سوم Borderlands، خبری از معرفی رسمی این عنوان نیست، اما گزارش مالی چند ماه قبل تیک-تو، حاکی از این بوده که عنوانی از یکی از بزرگ‌ترین سری‌ بازی‌های ۲K Games در سال ۲۰۱۸ انتشار می‌یابد که محتمل‌ترین گزینه، همان Borderlands 3 به نظر می‌رسد. با این وجود، هیچ چیز قطعی نیست و  تنها باید منتظر ماند و دید که توسعه‌دهندگان این بازی به شدت مورد انتظار در چه زمانی از آن رونمایی می‌کنند.

منبع متن: gamefa