تماشا کنید: 12 دقیقه گیم‌پلی هیجان‌انگیز عنوان Cuphead + تصاویر جدید

شرکت Microsoft و استدیو MDHR امروز در جریان رویداد PAX West تریلر و تصاویر جدیدی از پلتفرمر مستقل و مورد انتظار Cuphead منتشر کردند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، این ویدیو گیم‌پلی جدید برای اولین بار وجود یک فروشگاه در بازی را تایید می‌کند. در حال حاضر مشخص نیست که چه آیتم‌هایی قرار است در این فروشگاه به فروش برسد. تصاویر جدید نیز از برخی از میان پرده‌های بازی گرفته شده‌اند و بی‌شک به اندازه بخش‌های دیگر بازی جذاب هستند.

Studio MDHR در رویداد PAX West جزئیات جالبی را در مورد سبک و خروجی گرافیکی Cuphead منتشر کرده است. بر اساس اعلام این استودیو در هر صحنه از این بازی بیش از هشت لایه متفاوت از نقاشی‌های آبرنگی با هدف ارائه جلوه‌های چند لایه ای و عمق دادن به اثر روی هم قرار گرفته است. برای مثال در هر صحنه معمولا سه لایه متفاوت ابر در آسمان وجود دارد که هر کدام با سرعت متفاوتی در حرکت هستند. تاری تصویر از دیگر المان‌های پس زمینه هر صحنه است و در هر صحنه المان‌های دیگری از این دست به کار گرفته شده است. در بازی حتی صحنه‌هایی وجود دارد که حاصل روی هم قرار گرفتن 12 لایه نقاشی هستند.

هر چیزی که در Cuphead می‌بینید با دست ترسیم شده است و برای این بازی بیش از 120,000 فریم انیمیشن خلق شده و در خلق این فریم‌ها از سیستم دیجیتال استفاده نشده است.

در ادامه می‌توانید تصاویر و ویدیو گیم‌پلی این عنوان جذاب را مشاهده نمایید.

Cuphead در تاریخ 29 سپتامبر (برابر با جمعه، ۷ مهر ۱۳۹۶) بر روی PC (از طریق Windows Store ،Steam و GOG ) و Xbox One در دسترس قرار خواهد گفت.

 

 دانلود با کیفیت SDدانلود با کیفیت HD

<جهت مشاهده در اندازه واقعی بر روی تصاویر کلیک کنید.>

منبع متن: pardisgame