تماشا کنید: کشف یک Easter Egg عجیب و غریب در بازی Resident Evil 4 پس از یک دهه

ایستراگ‌ها جزوی جدانشدنی از بازی‌ها هستند که در بسیاری موارد به آن‌ها برخورده‌ایم. در بعضی بازی‌ها این ایستراگ‌ها بصورت کاملا تابلو و آشکار در بازی پدیدار می‌شوند، در بعضی دیگر به قدری پنهان و ناپیدا هستند که شاید سال‌ها زمان ببرد که فردی بتواند آن‌ را کشف کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Game Zone، یکی از این ایستراگ‌های فوق مخفی را اخیرا یک یوتیوبر به هنگام بازی Resident Evil 4 کشف کرده است. یوتیوبر مذکور که با نام مستعار Slippy Slides شناخته می‌شود توانسته یک تکسچر در بازی پیدا کند که در واقع فیگور عجیب یک شخص را نشان می‌دهد. از آنجایی که در بازی نمی‌توان به مکان آن شخص دسترسی پیدا کرد، این یوتیوبر توانست با هک کردن بازی و به دست گرفتن کنترل دوربین به آن مکان رفته و به طور دقیق تکسچر مربوطه را نشان دهد. وی این نکته را هم می‌گوید که اگر در فایل‌های تکسچر بازی جست‌وجو کنید می‌توانید تکسچر آن شخص رازآلود را پیدا کنید.

این تکسچر تصویری واقعی از یک فرد ناشناخته است که به دلایلی در بازی قرار داده شده. هنوز نمی‌توان دقیق هویت این شخص را حدس زد و کاربران در سطح نت هم هیچکدام نتوانسته‌اند مشخص کنند که او چه کسی است. بهرحال خیلی جالب است که می‌بینیم پس از ده دوازده سال چیزی جدید و عجیب در بازی محبوب Resident Evil 4 کشف شده است! در زیر می‌توانید ویدئوی مربوط به این ایستراگ را تماشا کنید.

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD

منبع متن: pardisgame