بنظر می‌رسد عنوان Assassin’s Creed: Origins در کنسول ایکس‌باکس‌ وان‌ ایکس قابلیت اجرا برروی رزولوشن ۱۰۸۰P و نرخ فریم ۶۰ را نیز خواهد داشت. اخیرا یوتیوبری با نام کاربری DEE BATCH اطلاعات جالبی را از عنوان Assassin’s Creed: Origins به اشتراک گذاشته است. طبق این گزارش در نمایشگاه Fan Expo کانادا، او اعلام کرده که سازندگان شرکت یوبی‌سافت تائید کرده‌اند […]

گزارش-اطلاعات جدیدی از نحوه اجرای Assassin’s Creed: Origins برروی ایکس‌باکس‌ وان‌ ایکس

بنظر می‌رسد عنوان Assassin’s Creed: Origins در کنسول ایکس‌باکس‌ وان‌ ایکس قابلیت اجرا برروی رزولوشن ۱۰۸۰P و نرخ فریم ۶۰ را نیز خواهد داشت.

اخیرا یوتیوبری با نام کاربری DEE BATCH اطلاعات جالبی را از عنوان Assassin’s Creed: Origins به اشتراک گذاشته است. طبق این گزارش در نمایشگاه Fan Expo کانادا، او اعلام کرده که سازندگان شرکت یوبی‌سافت تائید کرده‌اند که در کنسول ایکس‌باکس‌ وان‌ ایکس مدی در نظر گرفته شده تا عنوان مذکور با رزولوشن ۱۰۸۰P و نرخ فریم ۶۰ به اجرا درآید. اگر این گزارش حقیقت داشته باشد، انتخاب جذابی در اختیار کسانی قرار خواهد گرفت که گیم‌پلی‌ای روان‌تر را به جزئیات بصری ترجیح می‌دهند.

عناوین نقش‌آفرینی کمی وجود دارند که برروی کنسول‌ها با نرخ فریم ۶۰ اجرا می‌شوند، و با در نظر گرفتن اینکه اعلام شده Assassin’s Creed: Origins بزرگ‌ترین عنوان جهان‌باز سری تاکنون خواهد بود؛ می‌توان این مورد را دستاوردی بزرگ از سوی شرکت یوبی‌سافت به حساب آورد.

سوالی که هم‌اکنون پیش می‌آید این است که سازندگان چطور به این تنظیمات دست یافتند؟ پاسخ به این سوال قطعی نیست، اما این را می‌دانیم زمانی که یوبی‌سافت در مورد تنظیمات ۴K و نرخ فریم ۳۰ عنوان Assassin’s Creed: Origins صحبت می‌نمود، اعلام کرد که این بازی از رزولوشن پویا بهره‌مند می‌باشد. و این یعنی اینکه، احتمال دارد رزولوشن بازی در مواقع موردنیاز تا ۱۰۸۰P نیز کاهش یابد. سوال مهم دیگر این است که آیا تنظیماتی به‌مانند رزولوشن ۱۰۸۰P و نرخ فریم ۶۰ برای کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو شرکت سونی نیز در نظر گرفته شده است یا خیر. زیرا تفاوت چشم‌گیری بین CPUهای دو کنسول مورد نظر وجود ندارد. اما فعلا باید تا زمان عرضه بازی و مشخص شدن جزئیات کامل گرافیکی صبر نمود.

در سایر اخبار مرتبط با Assassin’s Creed: Origins، کارگردان این عنوان آقای اشرف اسماعیل روز گذشته طی پخش‌زنده نمایشگاه PAX West حضور یافتند و اطلاعات اندک جدیدی را در اختیار هوادران قرار دادند. در کنار ماموریت‌های فرعی بسیار، بازیکنان می‌توانند در مسابقات اسب‌دوانی نیز به رقابت بپردازند. این مسابقات در جریان بخش داستانی، بصورت کامل معرفی خواهند شد و مشخص می‌شود که چرا شخصیت اصلی بازی یعنی Bayek مشتاق شرکت در این مسابقات است. پس از آن نیز هرزمان که بازیکنان بخواهند، می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند. در آن زمان – دوران پادشاهی پتلیوم (Ptolemaic) – مسابقات اسب‌دوانی در مصر رایج بوده‌اند.

همچنین، عنوان Assassin’s Creed: Origins (که قرار است جزئیات نحوه شکل‌گیری انجمن برادری را شرح دهد)، شامل مواردی است که این نسخه را به سایر نسخه‌های پیشین سری مرتبط خواهد ساخت. و این مورد می‌تواند یک ویژگی جذاب برای طرفداران سری باشد. 

عنوان Assassin’s Creed: Origins قرار است درتاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ (۵ آبان ۱۳۹۶) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر گردد. 

منبع متن: gamefa