تماشا کنید: تصاویر هنری جدید از عنوان God of War + جزئیاتی از ماموریت‌های مخفی، جادو و غیره

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، امروز در طی یک پادکست که در وبسایت رسمی God of War نیز به اشتراک گذاشته شد، کارگردان بازی یعنی آقای "کوری بارلوگ" اطلاعات جدیدی از بازی منتشر کرد.

"بارلوگ" توضیح داد که زبان باستانی Futhark زبان پایه‌ی استفاده شده در تم نوردیک بازی خواهد بود. اما با اینحال هر منطقه از بازی زبان خاصه‌ی خود را نیز خواهد داشت و حتی امکان یادگیری بعضی از انان نیز وجود خواهد داشت. ترجمه کردن برخی از کتیبه‌ها ممکن است قسمت‌هایی از بازی یا ماموریت‌های مخفی را برای بازیکن باز کند. جادو در بازی وجود خواهد داشت که شامل یکسری وِردها و کلمات سحرامیز خاص است. به عنوان مثال، با "جادوی زمین" کریتوس می‌تواند از نوعی آیتم جادویی استفاده کند که به آترئوس در یادآوری داستان‌هایی که مادرش برایش گفته کمک می‌کند.

این کلمات باستانی، شخصیت‌ها را به انرژی جادویی نهفته در جهان متصل می‌کند. شخصیت‌ها می‌توانند با خالکوبی این کلمات خاص بر روی بدن خود، این انرژی جادویی را به خود جذب کرده و از آن استفاده کنند (مثل همان خالکوبی‌های روی بازوی آتریوس). کریتوس و آتریوس باید بعضی از آن کلمات را ترجمه کنند. گاهی اوقات برای حل بعضی از پازل‌ها نیز باید بتوانید این کلمات را درک کنید.

خدایان نورس در این بازی قرار است که کاملا متفاوت از خدایان یونان نشان داده شوند. سه نوع خدا در دنیای نورس وجود دارد: اِزیرها، وِنیرها و غول‌ها. اِزیرها در تعالی کامل زندگی می‌کنند و در هر لحظه از زمان آماده‌ی مبارزه هستند. وِنیرها در توازن و هماهنگی طبیعت زندگی می‌کنند و تعادل را نگه می‌دارند. از وِنیرها به عنوان حافظان جادو نیز یاد می‌شود. غول‌ها کسانی هستند که چیز‌های شگفت‌انگیزی خلق می‌کنند و در میان کشاکش بین اِزیرها و وِنیرها گرفتار شده‌اند.

عنوان God of War اوایل سال 2018 برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد. در زیر می‌توانید 3 تصویر هنری جدید از بازی را مشاهده کنید.

منبع متن: pardisgame