با جزئیاتی از ویژگی‌های جدید Career Mode بازی FIFA 18 همراه باشید

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، در حالی که کمتر از یک ماه تا عرضه‌ی FIFA 18 فاصله داریم، EA بالاخره جزئیات Career Mode این بازی را به اشتراک گذاشت که بزرگترین بهبود‌ها مربوط به سیستم نقل و انتقالات می‌باشد.

در این نسخه بجای اینکه درخواستی به بازیکن فرستاده و منتظر پاسخ آن‌ها در یک ایمیل باشید، می‌توانید مذاکرات مربوط به انتقال را بطور real-time انجام دهید که بنظر می‌آید طی یک کات‌سین تعاملی قابل انجام است. روند این‌گونه است با نماینده‌ی باشگاه فروشنده ملاقات کرده و قیمتی را برای بازیکن مشخص می‌کنید.

بعد از اینکه انتقال بازیکن به تیم شما انجام شد کات‌سین جالبی ایجاد می‌شود که مانند پوشش‌های خبری ورزشی دنیای واقعی است و بازیکن یا مدیر باشگاه یک کنفرانس خبری برگزار می‌کند. 

بخش Training نیز با بیش از 15 عدد بازی مهارتی گسترش یافته است که بوسیله‌ی آن‌ها می‌توانید بازیکنان خود را بهبود دهید. EA می‌گوید این به شما اجازه می‌دهد بازیکنان جوان را بهبود داده یا بازگشت یک بازیکن از مصدومیت را مدیریت کنید.

Career Mode این نسخه شامل اتمسفر‌‌ها و موقعیت‌های واقعی‌تر و متفاوت‌تر می‌باشد. همچنین شما قادر هستید در طول بازی بدون نیاز به متوقف کردن آن تعویض‌ انجام دهید. 

با توجه به قدرت بالای موتور Frostbite مشخص نیست که بسیاری از این ویژگی‌ها - مخصوصا مذارکات تعاملی نقل و انتقالات - به نسخه‌‌ی Switch هم اعمال می‌شوند یا خیر چون این نسخه از موتور Frostbite استفاده نمی‌کند. شایان ذکر است که مد The Journey در کنسول Switch حضور ندارد.

Gallery image 1Gallery image 3Gallery image 2

منبع متن: pardisgame