برخی از شما ممکن است با آمریکن مک گای آشنا نباشید، اما اگر شما این شخص را می‌شناسید، قطعا می‌دانید که او کسی‌ است که ماجراجویی‌های آلیس را به درون دنیای بازی‌ها کشاند. اگرچه این بازی فوق العاده نبود، اما با تمام این وجود، امتیازات بالایی دریافت کرد. بازی‌های Alice [تاریخ انتشار در سال 2000] و Alice: Madness Returns [تاریخ انتشار در سال 2011] چند سالی است که منتشر شده‌اند اما از تاریخ انتشار Alice: Madness Returns در سال 2011، هواداران این بازی منتظر شنیدن اخباری مبنی بر زمان ساخت و انتشار Alice 3 بودند.

به گزارش پردیس‌گیم به نقل از dualshockers، آلیس یک بازی اکشن - ماجراجویی سوم شخص است و در اکتبر (مهرماه) سال 2000 منتشر شد. در ابتدا این بازی برای کنسول‌های PS3 و Xbox 360 و پس از آن در ماه دسامبر (آذر) برای پلتفرم PC عرضه شد. اما چرا این یک بازی اکشن - ماجراجویی روانشناسانه است؟؟ به این دلیل که داستان آلیس در سرزمین عجایب، تحت تاثیر بعضی عناصر تاریک منبع اقتباسش یعنی داستان های لوییس کارول [نویسنده کتاب سرزمین عجایب] قرار گرفته و آن را در بازی مورد بررسی قرار داده است.

امریکن مک‌گای، توسعه دهنده این سری، فرصتی را یافت و توانست استعدادهای خود را در بازی آلیس به نمایش بگذارد. شرکت‌های Rogue Entertainment و Electronic Arts اولین سری بازی آلیس را منتشر کردند. بازیکنان در این بازی کنترل آلیس را به عهده می‌گیرند که به دلیل ضربه‌های روحی متحمل شده در دوران کودکی، درگیر يک دنیای تخیلی به نام "سرزمين عجايب" می‌شود. او ذهن خود را از دست می‌دهد. در پایان بازی، جنون او را تسخیر می‌کند و دیگر هیچ وقت به دنیای واقعی باز نمی‌گردد. داستان، مخوف و گیج کننده به نظر می‌رسد مگر نه؟

11 سال طول کشید تا سری دوم بازی [Alice: Madness Returns]، به لیست بازی های کلاسیک اضافه شود. پس از انتشار قسمت دوم، بازیکنان در شروع بازی، با آلیس، سرگردان در خیابان‌های لندن هستند، آلیس هنوز هم تحت طلسم توهم است. خلاصه اینکه، در بازی Alice: Madness Returns به نظر می‌رسید چیزی از دست رفته بود، آیا آلیس بیشتر دچار دیوانگی و توهم شده بود؟

در حال حاضر، این سوال هنوز در ذهن طرفداران این بازی است که آیا ممکن است شاهد انتشار سری سوم بازی آلیس باشند؟ طی سال های اخیر، American McGee هرگونه شایعات مربوط به سری سوم بازی آلیس را تکذیب کرده بود تا اینکه امروز خبری به دست ما رسید...

امروز مک‌گای در توییتی اعلام کرد که او در حال کار بر روی پیشنهاد Electronic Arts برای ساخت بازی Alice است. همانطور که در وب سایت خود نوشته، به نظر می‌رسد بسیار مشتاق ساخت سری سوم بازی Alice می‌باشد و ظاهرا برنامه‌هایی برای آن تدارک دیده است. 

Alice: Asylum، می‌تواند عنوان مناسبی برای سری سوم بازی باشد. مک گای در پستی اشاره می‌کند که: "این پیشنهاد شامل طراحی آثار هنری، طراحی زمینه (بیس) بازی و برنامه‌ریزی کلی و طراحی مدل‌های مالی و یا تجاری خواهد بود." و پس از اتمام طراحی این موارد، این طرح پیشنهادی به شرکت Electronic Arts ارسال خواهد شد.

توییت دیگری که او منتشر کرده است به این شرح است: "آیا سری جدید بازی Alice می‌خواهید؟ من بر روی یک طرح پیشنهاد شروع به کار کردم - آمده برای ماجراجویی جدید"

آیا این دو سری بازی را تجربه کرده اید؟ دیدگاهتان درباره این بازی و خبر ساخت قسمت سوم آن چیست؟

اطمینان داشته باشید هر خبری در مورد Alice: Asylum منتشر شود شما را مطلع خواهیم ساخت. با ما همراه باشید...

منبع متن: pardisgame