در حال حاضر 90 درصد از کارکنان Gearbox برروی Borderlands 3 کار می‌کنند

Gearbox Software استودیوی بزرگی است که بازی‌های زیادی دارند و از مورد توجه‌ترین آی‌پی آن‌ها می‌توان به Borderlands اشاره کرد. این سری را می‌توان به‌صورت 4 نفره به‌همراه تعداد بسیار زیادی از سلاح‌ها، ماموریت‌ها و شخصیت‌های دوست‌داشتنی تجربه نمود اما این فرانچایز مدتی در سکوت به‌ سر می‌برد.

پس از عرضه Borderlands: The Pre-Sequel در سال 2013، استودیوی Gearbox گاه به گاه به‌صورت اتفاقی به بازی اشاره می‌کند اما به‌طور کلی خبر خاصی از آن نشنیده‌ایم. در حالی که این سری هنوز نمرده چون بازی پول‌ساز مهمی به‌حساب می‌آید، بسیاری می‌خواهند بدانند چه زمانی فرصت تجربه Borderlands 3 فرا می‌رسد. ظاهرا مدت زیادی باقی نمانده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamezone، رندی پیتچفورد، از اعضای استودیوی Gearbox، این هفته در همایش PAX West گفت 90 درصد از کارکنان Gearbox برروی "چیزی که شما می‌خواهید ما مشغول ساخت آن باشیم" کار می‌کنند. طرفداران شدیدا تشنه Borderlands شده‌اند بنابراین طبیعتا این چیزی است که آن‌ها مشغولش هستند. با توجه به اینکه افراد زیادی در ساخت بازی نقش دارند، انتظار می‌رود در سال 2018 یا 2019 بازی منتشر شود.

Take-Two به عنوان کمپانی مادر Gearbox، پیش از این طی گزارش مالی خود اعلام کرده بود یک عنوان برای عرضه بین مارس 2018 و 2019 برنامه‌ریزی شده که به احتمال بسیار بالا همان Borderlands 3 است. همچنین باید گفته شود که 10 درصد دیگر استودیو احتمالا تیم پشتیبان برای کارهای خارج از استودیو هستند یا وظیفه ساخت تسخه جدید Brothers in Arms را دارند که در E3 2017 تایید شده بود.

منبع متن: pardisgame