اوایل ماه آگوست، استودیو هلو گیمز (Hello Games) بروزرسانی بزرگی برای بازی No Man’s Sky تحت عنوان Update 1.3: Atlas Rises را منتشر کردند. از آن وقت، بازی مدام بروزرسانی دریافت کرده و حالا نوبت به پنجمین بروزرسانی این بازی از زمان عرضه Atlas Rises رسیده است. Atlas Rises یک بروزرسانی بزرگ بود و با […]

پنجمین بروزرسانی بازی No Man’s Sky در دسترس قرار گرفت

اوایل ماه آگوست، استودیو هلو گیمز (Hello Games) بروزرسانی بزرگی برای بازی No Man’s Sky تحت عنوان Update 1.3: Atlas Rises را منتشر کردند. از آن وقت، بازی مدام بروزرسانی دریافت کرده و حالا نوبت به پنجمین بروزرسانی این بازی از زمان عرضه Atlas Rises رسیده است.

Atlas Rises یک بروزرسانی بزرگ بود و با خود ویژگی‌های مختلفی به همراه داشت؛ یک قابلیت تلپورت به بازی افزوده شد، قابلیت گشت و گذار با یک بازیکن دیگر به بازی افزوده شد، قابلیت پرواز با ارتفاع کم روی سطح سیارات هم با آن بروزرسانی میسر شد و البته این پایان کار نبود و ویژگی‌های دیگری هم به واسطه Atlas Rises به No Man’s Sky اضافه شد. همچنین، حدود ۳۰ ساعت محتوای داستانی به بخش کمپین بازی اضافه شد و دنیای No Man’s Sky را از پیش گسترده‌تر کرد. اکنون، بروزرسانی ۱٫۳۵ بازی هم عرضه شده و بیشتر تمرکزش روی حل مشکلات بازی و البته برخی تغییرات و بهبودهای جزئی دیگر است. به طور مثال در سیستم ساخت و ساز بازی برخی بهبودها به وجود آمده و وضع به نمایش درآمدن اخطارها هم بهتر از گذشته شده است.

از زمان عرضه بروزرسانی Atlas Rises، صفحه استیم بازی No Man’s Sky هم تغییری به خود دیده و وضع نظرات آن به حالت “عمدتاً مثبت” درآمده است. کار شان مورای (Sean Murray) و تیمش در استودیو هلو گیمز برای بهبود وضعیت No Man’s Sky پس از عرضه آن بدون شک تحسین‎برانگیز بوده است. شان مورای از ابتدای تابستان مشغول تبلیغ این بروزرسانی جدید بوده و حسابی به آن امیدوار بوده است. او حتی نوارهایی عجیب و غریب را به مدیران صفحه مربوط به این بازی در Reddit فرستاد. بازی No Man’s Sky هم‌اکنون برای پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. این بازی در هنگام عرضه با بازخوردهای ضد و نقیضی روبرو شد و یکی از عناوین ناامیدکننده سال پیش لقب گرفت. شما می‌توانید از طریق این لینک نقد و بررسی این بازی را مطالعه کنید.

 

منبع متن: gamefa