کارگردان Final Fantasy XV تایید کرد که پروژه‌ی بعدی آن‌ها در سال 2018 آغاز خواهد شد

بازی Final Fantasy XV در پاییز سال گذشته عرضه شد و هنوز هم تیم توسعه‌ی بازی دست از کار کردن برروی آن برنداشته است. این عنوان تاکنون محتوای اضافه‌ی زیادی دریافت کرده که از آن‌ها می‌توان به Episode Promto و Episode Gladiolus اشاره کرد. 

"هاجیمه تباتا" (Hajime Tabata)، رهبر تیم توسعه‌ی بازی هنوز کار زیادی برای انجام دادن دارد، مخصوصا برای عرضه‌ی نسخه‌ی PC. با این حال بنظر می‌آید که او قصد دارد طی پروژه‌ی دیگری به کار خود ادامه بدهد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از wccftech، طی مصاحبه‌ای با IGN media، این کارگردان گفت که هم‌اکنون در حال فکر کردن برروی بازی بعدی تیم‌شان است. 

طبق صحبت‌های تباتا کار آن‌ها برروی پروژه‌ی جدید در اوایل سال جدید میلادی آغاز خواهد شد:

" مشخص است که در حال حاضر مشغول انجام دادن کار‌های زیادی در تیم توسعه‌‌ی FF XV هستیم. اما تک تک کار‌هایی که ما انجام می‌دهیم چیزی است که برای کسب تجربه و وارد شدن به پروژه‌ی بعدی خود به آن نیاز داریم. من فکر می‌کنم که در آغاز سال جدید به سمت این پروژه خواهیم رفت."

همچنین او اشاره کرد که برنامه‌های مختلفی برای Final Fantasy XV نیز دارند. در ابتدا او به بازی Final Fantasy XV: Pocket Edition که برای موبایل عرضه خواهد شد اشاره کرد. همچنین او اظهار کرد که پروژه‌ای برای Nintendo Switch نیز دارند. 

قطعا بسیار زود است در مورد بازی بعدی ایشان به حدس و گمان بپردازیم اما شایان ذکر است که ایشان اشاره کردند که این عنوان ادامه‌ی Final Fantasy XV نخواهد بود.

منبع متن: pardisgame