استدیوی Image & Form Games، اعلام نموده که نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ویتا عنوان SteamWorld Dig 2، به صورت همزمان در تاریخ‌های ۲۶ و ۲۷ سپتامبر (۴ و ۵ مهر ماه)، به ترتیب در مناطق آمریکای شمالی و اروپا، منتشر خواهند شد. این عنوان به هنگام عرضه ۱۹.۹۹ دلار / ۱۹.۹۹ یورو / ۱۴.۹۹ […]

تاریخ عرضه SteamWorld Dig 2 برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن مشخص شد

استدیوی Image & Form Games، اعلام نموده که نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ویتا عنوان SteamWorld Dig 2، به صورت همزمان در تاریخ‌های ۲۶ و ۲۷ سپتامبر (۴ و ۵ مهر ماه)، به ترتیب در مناطق آمریکای شمالی و اروپا، منتشر خواهند شد.

این عنوان به هنگام عرضه ۱۹.۹۹ دلار / ۱۹.۹۹ یورو / ۱۴.۹۹ پوند قیمت داشته، و از قابلیت Cross-Buy نیز استفاده می‌کند. بدین معنی که در صورت خریدن این عنوان بر روی یکی از پلتفرم‌های پلی‌استیشن، نسخه پلتفرم دیگر را نیز به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.

پیش از این، هفته گذشته تاریخ عرضه نسخه نینتندو سوییچ این عنوان مشخص شده بود، که قرار است چند روز زودتر از نسخه‌های پلی‌استیشن، در تاریخ ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور) منتشر شود. استدیوی سازنده این عنوان همچنین اعلام کرده که نسخه رایانه‌های شخصی SteamWorld Dig 2 نیز چند روز پس از نسخه نینتندو سوییچ آن عرضه می‌شود، هرچند هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای این نسخه اعلام نشده است.

در ادامه می‌توانید مختصر توضیح منتشر شده از این عنوان توسط استدیوی سازنده آن را مطالعه کنید.

کلنگ خود را برداشته و آماده تجربه دنباله بازی تحسین شده SteamWorld Dig، باشید! یک عنوان سکوبازی و ماجراجویی معدن‌کاری، که با شعله‌های آتشین و بسیار خروشان دنیای مترودوینا مانندش، ساخته شده است.

در جستجوی دوست گمشده‌اش، یک ربات بخاری و همراه عجیب او، باید تا اعماق زمین کند و کاو کرده، منابع غنی استخراج نموده و در دنیایی زیرزمینی و بسیار خطرناک، به جستجو بپردازند. هرچند، وقت آن‌ها (برای نجات دادن دوستشان) رو به اتمام است…

عنوان اکشن ماجراجویی و سکوبازی SteamWorld Dig، اولین بار در سال ۲۰۱۳ برای پلتفرم دستی نینتندو ۳DS منتشر شده، و با استقبال بسیاری خوبی از جانب منتقدین و هواداران روبرو شد. این عنوان در پایان همان سال در لیست‌های متفاوتی از جوایز سایت‌ها و مجلات مختلف نامزد شده، و حتی توانست جایزه «بهترین بازی کنسول دستی سال ۲۰۱۳» را نیز به خود اختصاص دهد. موفقیت این عنوان باعث شد تا مدتی بعد استدیوی سوئدی Image & Form Games، این بازی را بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ویتا، Wii U، رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و نهایتا ایکس‌باکس وان نیز منتشر کند.

عنوان SteamWorld Dig 2 که دنباله‌  مستقیمی برای نسخه اول این بازی است، اوایل سال جاری ابتدا به صورت یک عنوان انحصاری برای پلتفرم نینتندو سوییچ معرفی شده، و چند ماه بعد، عرضه‌اش برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ویتا و رایانه‌های شخصی نیز تایید شد.

منبع متن: gamefa