بالاخره موعد عرضه بازی Destiny 2 رسیده و با توجه به این مسئله، شاهد انفجار یک بمب خبری در مورد این بازی بوده‌ایم و در تمام محافل صحبت از دستپخت جدید بانجی است. اطلاعات مختلف و بسیاری در مورد این بازی منتشر می‌شوند و حال نوبت به برخی از جزئیات مربوط به گیم پلی بازی […]

جزئیات جدید از سیستم سطح‎بندی Destiny 2 منتشر شد

بالاخره موعد عرضه بازی Destiny 2 رسیده و با توجه به این مسئله، شاهد انفجار یک بمب خبری در مورد این بازی بوده‌ایم و در تمام محافل صحبت از دستپخت جدید بانجی است. اطلاعات مختلف و بسیاری در مورد این بازی منتشر می‌شوند و حال نوبت به برخی از جزئیات مربوط به گیم پلی بازی و به طور دقیق‌تر، سیستم سطح‌بندی بازی Destiny 2 رسیده تا منتشر شده و طرفداران را بیشتر با دنیای این بازی آشنا کند.

در همین ابتدای کار باید گفت که بالاترین حد تعیین شده برای ارتقای سطح، سطح ۲۰ است. یعنی در واقع شما می‌توانید نگهبان (Guardian) خود را تا سطح ۲۰ ارتقا دهید. البته در نسخه اول هم وضع به همین منوال بود و شخصیت را نهایتاً تا سطح ۲۰ می‌شد ارتقا داد ولی با عرضه گسترش‌دهنده‌های مختلف و بزرگ، این محدودیت نیز کمرنگ‌تر شد و این امکان به وجود آمد تا شخصیت را بیشتر از پیش ارتقا داد. آمار مربوط به سطح قدرت (Power Level) نیز در این بازی وجود خواهند داشت که در واقع میانگینی از قدرت هجومی و تدافعی ابزارهای شخصیت شما است. این سطح قدرت تا سطح ۳۰۰ قابل ارتقا خواهد بود. تا سطح ۲۶۰ می‌توان با گرفتن ابزار مختلف آن را ارتقا داد ولی پس از آن سطح، تنها باید با کسب امتیاز از رویدادهای Weekly Milestones آن را ارتقا دهید.

به نظر باز هم شاهد وجود راه‎‌های مختلف برای پیشروی در زمینه ارتقای شخصیت هستیم و این خود بازی‌باز است که انتخاب می‌کند در ابتدا روی کدام تمرکز کند. به تازگی تریلری در مورد ماموریت‌های فرعی بازی با نام Adventures منتشر شده بود و اعلام شده بود که بازی روی پلی‌استیشن ۴ از HDR نیز پشتیبانی می‌کند. بتای نسخه رایانه‌های شخصی بازی نیز در ماه آگوست در دسترس قرار گرفت.

این بازی ششم سپتامبر (برابر با شهریور) برای پلی‌استیشن ۴ و اکس‎باکس وان عرضه خواهد شد. نسخه رایانه‌های شخصی هم با مدتی تاخیر، در ماه اکتبر به انتشار خواهد رسید.

منبع متن: gamefa