آقای American McGee، توسعه دهنده و کارگردان عناوین American McGee’s Alice و Alice: Madness Returns، نسبت به ساخت سومین نسخه از این سری عناوین ابراز علاقه کرده است. ایشان طی جدیدترین مطلب ارسال شده در بلاگ شخصی خود، بیان نموده که مشغول برنامه‌ریزی جهت ارائه طرح پیشنهادیی برای نسخه سوم این سری عناوین، با نام […]

American McGee: دوست دارم نسخه سوم Alice را بسازم

آقای American McGee، توسعه دهنده و کارگردان عناوین American McGee’s Alice و Alice: Madness Returns، نسبت به ساخت سومین نسخه از این سری عناوین ابراز علاقه کرده است.

ایشان طی جدیدترین مطلب ارسال شده در بلاگ شخصی خود، بیان نموده که مشغول برنامه‌ریزی جهت ارائه طرح پیشنهادیی برای نسخه سوم این سری عناوین، با نام Alice: Asylum، به دارنده حق نشر سری Alice یعنی شرکت الکترونیک آرتز (EA)، هستند. مطلب قرار گرفته در وبلاگ آقای American McGee چنین نوشته شده است.

این طرح پیشنهادی شامل تصاویر هنری، خلاصه‌ای از طرح کلی بازی و مدل تجاری و مالی این عنوان خواهد بود. پس از کامل شدن این طرح پیشنهادی (و با فرض آنکه تمامی اعداد و ارقام، و محدودیت‌های این طرح منطقی باشند)، من آن را به شرکت الکترونیک آرتز خواهم فرستاد.

ایشان در ادامه بیان کردند که در شبکه‌های اجتماعی چون توییتر و فیس‌بوک، به‌روزرسانی‌های جدیدی در مورد این پروژه، برای هواداران فراهم خواهند نمود. مطلب ذکر شده، با جمله زیر پایان یافته است.

بیایید به الکترونیک آرتز نشان دهیم، که چه افراد زیادی خواستار نسخه جدید Alice هستند!

به گفته آقای McGee هواداران همچنین می‌توانند از طریق سرویس Paypal، به صورت مالی از این طرح پیشنهادی حمایت کنند. هرچند ایشان هنوز مشخص نکردند که این حمایت‌های مالی دقیقا به چه صورتی خرج خواهند شد.

نزدیک به سه سال قبل، آقای McGee اعلام کرده بودند که به دنبال بررسی و سنجش میزان علاقه هواداران، نسبت به نسخه سوم Alice هستند. با در نظر گرفتن مطلب تازه‌ای که ایشان در وبلاگ خود منتشر کردند، به نظر می‌رسد هواداران به اندازه کافی خواهان نسخه جدیدی از این سری عناوین بوده‌اند.

اگر قرار باشد آقای McGee و شرکت الکترونیک آرتز بار دیگر با یکدیگر همکاری کنند، آن‌ها باید از اختلافات گذشته و انتقادات آقای McGee در مورد شرکت الکترونیک آرتز، چشم‌ پوشی نمایند. آقای McGee پیش از این در سال ۲۰۱۴، از نحوه بازاریابی عنوان Alice: Madness Returns، توسط شرکت الکترونیک آرتز، اعلام نارضایتی کرده بودند. ایشان طی پستی در سایت رددیت، بیان نمودند که شرکت الکترونیک آرتز، به عمد تریلر‌های این عنوان را به صورتی می‌ساختند که موجب فریب بازیکنان شده، و به وسیله بازاریابی اشتباه و غیرصادقانه‌شان، Alice: Madness Returns را یک عنوان کاملا ترسناک جلوه دهند.

شایان ذکر است که آخرین پروژه آقای McGee، یک عنوان کارتی و کتابی با نام Out of the Woods بوده، که با جمع‌آوری مبلغی ۲۶۰ هزار دلاری به واسطه سایت کیک‌استارتر، با موفقیت تامین بودجه شد.

آقای McGee مجموعه عناوین Alice را با همکاری استدیوی چینی Spicy Horse توسعه داده، و این سری عناوین در نسخه تاریک‌تری از «سرزمین عجایب»، اتفاق می‌افتادند.

منبع متن: gamefa