چندی پیش اعلام شد، در آینده، محتویات جدیدی برای بازی LawBreakers عرضه خواهد شد. جدید ترین ساخته استودیو باس‌کی‌پروداکشنر (Boss Key Productions) یعنی بازی LawBreakers، تقریبا در یک ماه گذشته منتشر شد و توانست نظر منتقدان و منابع بزرگ را به خود جلب کند و نمرات بسیار خوبی را به دست آورد. اما هنوز هم […]

در آینده محتویات جدیدی برای بازی LawBreakers منتشر خواهد شد

چندی پیش اعلام شد، در آینده، محتویات جدیدی برای بازی LawBreakers عرضه خواهد شد.

جدید ترین ساخته استودیو باس‌کی‌پروداکشنر (Boss Key Productions) یعنی بازی LawBreakers، تقریبا در یک ماه گذشته منتشر شد و توانست نظر منتقدان و منابع بزرگ را به خود جلب کند و نمرات بسیار خوبی را به دست آورد. اما هنوز هم میزان فروش بازی، به حد و اندازه ای که سازندگان انتظار داشته اند نرسیده و بازی مقدار فروش بسیار ناچیزی را تجربه کرده است.

پیرامون جدیدترین اخبار این بازی، به تازگی اعلام شده در آینده، محتویات و بروزرسانی‌های زیادی برای بازی LawBreakers منتشر خواهد شد.

طبق گفته سازندگان، عرضه محتویات جدید، از ماه جاری آغاز خواهد شد و این محتویات، به صورت نوبتی و پشت سر هم، در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند. در ابتدا، نقشه‌های جدیدی با نام Namsan و Gateway برای بازی منتشر خواهد شد و پس از آن، ویژگی‌ها و قابلیت‌های تازه، برای بازی عرضه خواهد شد. یک حالت جدید رتبه‌بندی و یا به اصطلاح رنک، به بازی افزوده خواهد شد که لیگ مخصوص خود را خواهد داشت و به لیگ رئیس‌ها یا حرفه‌ای‌ها معروف است. همچنین آخرین مورد ذکر شده، افزوده شدن یک کلاس شخصیت جدید با نام Sneak Peak است که برای بازی عرضه خواهد شد.

تصویر محتویات ذکر شده:

پس انتشار تمامی موارد گفته شده شده، باز هم محتویات جدیدی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که بزودی منتشر خواهند شد. این محتویات جدید و تمامی اضافات آینده، به صورت رایگان برای بازیکنان در دسترس هستند.

بازی LawBreakers، هم اکنون با قیمت ۲۹٫۹۹ دلار، برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع متن: gamefa