Knack 2 یکی از عناوین انحصاری شرکت Sony برای ماه‌های پایانی سال 2017 است که امروز به طور رسمی روانه بازار شد. به همین مناسبت، نقدهای این عنوان نیز منتشر گشته است و به نظر می‌رسد که با پیشرفتی بزرگ در قیاس با نسخه‌ی قبلی مواجه شده‌ایم و به طور کلی بازی سطح متوسطی را ارائه می‌دهد که می‌تواند برای دوستداران این ژانر ارزش تجربه را داشته باشد. لازم بذکر است که میانگین نمرات نسخه‌ی قبلی بازی 54 شده بود.

در ادامه شما می‌توانید نقدهای بازی را مشاهده نمایید:

لیست نقدهای برگزیده:

Game Over Online: 95

بازی نه تنها در بخش هجومی، بلکه در بخش تدافعی نیز عمق بیشتری در قیاس با نسخه قبل دارد و همین ارزش آنرا بشدت ارتقا داده است.

PlayStation LifeStyle: 85

COGconnected: 85

God is a Geek: 85

Polygon: 75

Knack 2 یک بازی پلتفرمر سرگرم‌کننده اما با گیم‌پلی تاریخ مصرف گذشته و کهنه است. با این وجود همانقدر جذابیت دارد که اثبات کند که این ژانر هنوز زنده است. به طور کلی بعد از اینکه همراه با پسرم مشغول بازی بصورت دو نفره بودیم او جمله‌ای گفت که منم در موردش موافقم: بازی کم و بیش سرگرم کننده و لذت‌بخش است!

Playstation Universe: 80

Knack 2 به طور کامل تلاش کرده است که خود را از نکات منفی نسخه قبلی خود رها کند و به آنچه که سزاوار ما است، برساند.

Twinfinite: 80

Push Square: 80

Attack of the Fanboy: 80

در حالی که نسخه قبلی صرفا یک نمایش از قدرت PS4 بود، اما این نسخه تجربه‌ی عمیق‌تر و فکر‌شده‌تری را به شما ارائه می‌دهد

Meristation: 80

SpazioGames: 75

Knack 2 سرگرم‌کننده، خنده‌دار و فان است که به شما گیم‌پلی مناسبی ارائه می‌دهد اما جای افسوس است که این بازی فاقد چالش و سختی می‌باشد که به تجربه شما عمق می‌بخشد.

IGN: 72

مبارزات و گیم‌پلی به طور کلی رضایت‌بخش است و Co-op هم واقعا خوب در آمده و یک راه مناسب برای ورود کودکان به جهان Knack است اما وجود مشکلات فراوان در داستان و شخصیت‌ها و پرداخت آن‌ها، باعث شده که بازی نتواند به یک انحصاری قابل توجه تبدیل شود.

Areajugones: 70

Trusted Reviews: 70

متاسفانه در این نسخه هم اثری از خلاقیت و ایده‌های نو نیست اما حداقل نشان می‌دهد که استدیو سونی ژاپن توانایی ارائه یک گیم‌پلی پلتفرمر استاندارد را دارد.

IGN Italia: 68

GamesRadar+: 60

بازی تکراری و خسته کننده و فاقد ایده‌های جدید است. Knack 2 بیشتر از آنکه مشکلات Knack 1 را درست کرده باشد، صرفا صورت مسئله را پاک کرده است.

Destructoid: 55

Knack 2 یک بازی پلتفرمر خوب با پاره‌ای از جذابیت‌ها است اما نمی‌تواند بدرستی خود را ارائه دهد. من نمی‌دانم هدف از ساخت Knack چیست و آن‌ها می‌خواستند چه کاری با این بازی انجام دهند اما همین را صرفا می‌توانم بگویم که اکنون با عرضه یک دنباله و مشاهده عملکرد آن، Knack یکی از نادیده گرفته شده‌ترین فرانچایزهای سونی است.

Gameblog.fr: 40

بله درست است! Knack 2 چیزهای جدیدی نسبت به نسخه قبلی خود ارائه می‌دهد اما بازی واقعا خوب و سرگرم‌کننده نیست و حتی طنز بازی نیز اصلا در نیامده است و به طور کلی بازی را به یک اثر ضعیف تبدیل کرده است.

میانگین امتیازات بازی در متاکریتیک: 71

منبع متن: pardisgame