اوایل سال میلادی کنونی بود که Square Enix و Marvel اعلام کردند که از پروژه‌ای بر مبنای فرنچایز The Avengers رونمایی کردند که مسئولیت توسعه‌ی آن به دست Crystal Dynamics بود. از آن زمان چیز زیادی از بازی گفته نشده است.

حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از wccftech، کاربر Nirolak در NeoGAF آگهی‌ شغلی‌ای را مشاهده کرد که برای کار به عنوان طراح ارشد مراحل در Crystal Dynamics پیشنهاد می‌دهد. از آنجایی که پروژه بعدی Crystal Dynamics بازی Avengers است، می‌توان حدس زد که ویژگی‌های ذکر شده در آگهی شغلی مربوط به این پروژه می‌باشد:

"استودیوی Crystal Dynamics به دنبال یک طراح ارشد مراحل می‌باشد تا به تیم طراحی ما ملحق شود و در ساخت تجربه‌هایی جذاب، نوین و آنلاین کمک کند. تمرکز این شخصی که در این موقعیت کار خواهد کرد، برروی توسعه‌ و ساخت مراحل خواهد بود. شخص متقاضی باید دانش قوی‌ای از پایه و اساس بالانس بازی داشته باشد. این شخص دیگر اعضای تیم را برای ساخت مد‌های مختلف بازی و بخش تک‌نفره رهبری خواهد کرد. 

وظایف ضروری:

ایده‌پردازی، طراحی و پیاده‌سازی مراحلی جذاب. رهبری و راهنمایی توسعه‌ی یک تجربه‌ی آنلاین نوین."

دانلود

آگهی دیگری نیز مشاهده شده است که برای ساخت یک بازی اکشن/ماجرایی سوم‌شخص بر مبنای کاورگیری استخدام می‌کند:

"Crystal Dynamics به دنبال یک طراح سیستم مبارزات با تجربه‌ می‌باشد. این طراح مسئولیت کار کردن با طراح ارشد، طراح ارشد سیستم مبارزات و کارگردان بازی را خواهد داشت. ساخت نمونه‌های اولیه و پیاده‌سازی سیستم‌های مبارزه برای یک بازی سوم‌شخص اکشن/ماجرایی بر مبنای کاورگیری."

شایان ذکر است که Square Enix و Marvel در ژانویه‌ی امسال جزئیات کمی را از پروژه‌ی Avengers به اشتراک گذاشتند:

"پروژه‌ی The Avengers که توسط Crystal Dynamics ساخته می‌شود بر مبنای قهرمان‌های دنیای Marvel می‌باشد. این پروژه شامل تمامی شخصیت‌ها، محیط‌ها و لحظات نمادینی است که طرفداران این فرنچایز را مدت‌ها در بهت فرو برد. این عنوان شامل یک داستان کاملا جدید می‌باشد و دنیایی را به بازیکنان معرفی می‌کند که تا سال‌ها مشغول بازی کردن در آن خواهند بود. جزئیات بیشتر در مورد این پروژه و دیگر بازی‌ها در سال 2018 به اشتراک گذاشته خواهد شد."

باید صبر کرد و دید تا در سال 2018 چه اطلاعاتی از این عنوان ( یا عناوین! ) به اشتراک گذاشته خواهد شد.

منبع متن: pardisgame