آخرین شماره از مجله هفتگی فامیتسو، از معرفی عنوان Resident Evil 7: Gold Edition برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی، خبر داد. شرکت کپکام بیان کرده که این عنوان در تاریخ ۲۴ دسامبر (۳ دی)، با قیمت ۴٬۹۹۰ ین منتشر خواهد شد. نسخه ژاپنی این عنوان شامل هر دو نسخه عادی و […]

Resident Evil 7: Gold Edition معرفی شد

آخرین شماره از مجله هفتگی فامیتسو، از معرفی عنوان Resident Evil 7: Gold Edition برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی، خبر داد. شرکت کپکام بیان کرده که این عنوان در تاریخ ۲۴ دسامبر (۳ دی)، با قیمت ۴٬۹۹۰ ین منتشر خواهد شد.

نسخه ژاپنی این عنوان شامل هر دو نسخه عادی و رده سنی بالای ۱۸ سال بوده (نسخه‌های عادی این عنوان در ژاپن، خشونت کمتری داشته و قطع شدن اعضای بدن را نشان نمی‌دهند)، و نسخه فیزیکی آن صرفا برای پلتفرم پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود و ۵٬۳۹۸ ین قیمت خواهد داشت.

عنوان Resident Evil 7: Gold Edition، شامل بازی اصلی، دو بسته الحاقی Banned Footage، و محتوای قابل دانلود کاملا جدید End of Zoe خواهد بود.

محتوای تازه معرفی شده End of Zoe، قرار است دنبال کننده داستان Zoe Baker، پس از وقایع بازی اصلی باشد. این محتوای قابل دانلود که به هنگام عرضه ۱٬۵۰۰ ین قیمت داشته، قرار است همراه با محتوای رایگان Not a Hero، که بیانگر داستان کریس ردفیلد در این عنوان خواهد بود، در تاریخ ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر ماه) در کشور ژاپن منتشر شود.

شرکت کپکام تا این لحظه نسخه Resident Evil 7: Gold Edition را برای عرضه در مناطق غربی تایید ننموده، و همچنین اعلام نکرده که دو محتوای قابل دانلود End of Zoe و Not a Hero، در چه تاریخی به مناطق آمریکای شمالی و اروپا، خواهند آمد.

عنوان Resident Evil 7: Biohazard، اوایل سال جاری میلادی بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر و با استقبال خوبی از سوی منتقدین و هواداران روبرو شد. برنامه اولیه شرکت کپکام برای این عنوان، شامل عرضه محتوای قابل دانلود رایگان Not a Hero در بهار سال ۲۰۱۷ بود. هرچند، این شرکت مدتی پس از انتشار این بازی، مجبور شد این محتوای رایگان را تا زمان نامشخصی به تعویق بی‌اندازد. حال به نظر می‌رسد بالاخره هوادارن می‌توانند زمستان امسال، داستان شخصیت کریس ردفیلد در عنوان Resident Evil 7: Biohazard را، تجربه کنند.

منبع متن: gamefa